چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نوری همدانی

حوزه / حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: رهبر معظم انقلاب در نامه برجام، بندهای نه گانه را بیان کردندکه نشان از عدم غافل گیری و اطلاع بالای ایشان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید ظهر امروز در دیدار سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل و معاونان این سازمان اظهار داشتند: امام علی(ع) در خطبه 191نهج البلاغه فرموده اند،  قسم به خدا معاویه از من سیاستمدار تر نیست و مکر و حیله به کار می برد؛ پس مکر و حیله حرام است و من از آن استفاده نمی کنم و هرگز غافلگیر نمی شوم.

ایشان ابراز داشتند: نهج البلاغه کتابی بسیار مهم است که امام(ره) آن را افتخاری برای شیعیان دانستند.

این مرجع تقلید با بیان این مطلب که سیاست در دو نوع اسلامی و غیر اسلامی تقسیم می شود خاطر نشان ساختند: سیاست ما اسلامی است و باید در این راه هوشمند، آگاه و بصیر بود و از مکرها و حیله های آنان مطلع باشیم؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب در نامه  برجام، بندهای نه گانه را  بیان کردندکه نشان از عدم غافل گیری و اطلاع بالای ایشان است.

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: ایجاد بصیرت در میان مردم یکی از سیاست های مهمی است که باید انجام پذیرد؛ حتی آن شخص روستایی که در گوشه ای این کشور زندگی می کند باید آمریکا و صهیونیسم را شناخته و از مکر و حیله های آنان مطلع باشد.

این استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم  بیان داشتند: ایستادگی در مقابل زورگویان و مستکبران یکی از ویژگی های مردم جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha