پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی در سخنرانی هفتگی خود در کربلا، تصمیم مقامات عربستان برای اعدام شیخ نمر را بچه گانه و فاقد حکمت دانست و افزود: تاریخ شیعه با خون شهدا رنگین است و این تهدیدها ما را نمی ترساند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق در سخنرانی هفتگی خود در کربلا، تصمیم مقامات عربستان برای اعدام شیخ نمر را بچه گانه و فاقد حکمت دانست و افزود: تاریخ شیعه با خون شهدا رنگین است و این تهدیدها ما را نمی ترساند.

ایشان ادامه داد: حتی فکر اعدام شیخ نمر هم کاری بچه گانه است که جز از یک کودک نادان سر نمی زند.

این عالم عراقی گفت: هر مشکلی راه حل های فراوانی دارد و انسان باید راه حل آسان را برگزیند و از راه حل های پیچیده دوری کند.

ایشان افزود: برخی مسئولان کشورها امکانات خود را در راه تعصب ها و صفات نکوهیده و اندیشه های باطل خود به کار می گیرند و فاجعه های انسانی را در حق ملت ها رقم می زنند، اما ما خواستار حل کردن درگیری ها به روش های ساده و کم هزینه و دوری از تعصبات جاهلی بیجا هستیم.

آیت الله مدرسی در مورد مساله یمن نیز از اقدام رئیس جمهور سودان در ارسال نیروهای نظامی برای کشتار مردم یمن انتقاد کرد و گفت این جنایت ها در حالی صورت می گیرد که مردم سودان زا جنگ های داخلی رنج می برند و مشکلات زیادی دارند.

ایشان افزود: حاکم یک کشور باید حکیم باشد، اما معلوم نیست حکمت حاکمانی که به یمن تجاوز می کنند کجا است؟

آیت الله مدرسی تاکید کرد: عربستان در تجاوز خود به یمن پیشرفتی نخواهد داشت، زیرا مردم یمن مردمی مقاوم هستند و پیروز خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha