جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سنجش سلامت طلاب

حوزه / مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان خراسان جنوبی، از سنجش سلامت حدود ۱۳۰ نفر از طلاب جدیدالورود مدارس علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام هادی جعفری راد،در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اعلام این خبر اظهارداشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با آزمایشگاه و با نظارت مرکز خدمات، طرح سنجش سلامت طلاب جدیدالورود مدارس علمیه استان خراسان جنوبی از صبح امروز آغاز شده است.

وی بیان کرد: در این طرح برای سهولت کار طلاب ، متخصصین آزمایشگاه با حضور در مدارس علمیه شهرهای بیرجند، نهبندان، سربیشه، اسدیه، خوسف، بشرویه، فردوس، طبس، قاین، خضری، درمیان و آسیابان درخش، آزمایشات لازم را انجام می دهند.

مدیر مرکز خدمات استان خراسان جنوبی، با بیان اینکه امسال برای سومین بار است که این طرح در استان اجرا می‌شود، ابراز داشت: این طرح با همکاری بسیار خوب و قابل تقدیر مرکز مدیریت حوزه‌ علمیه استان، مدیران مدارس علمیه سطح استان و طلاب در حال اجرا است.

وی بیان کرد: سنجش سلامت طلاب جدیدالورود به حوزه علمیه در اول سال تحصیلی در سراسر کشور اجرا و متقاضیان ورود به حوزه علمیه پس از اهراز سلامت جسمی و روانی در  حوزه مشغول تحصیل می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha