سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جلسه مبلغات مدارس امین گلستان

حوزه/ دشمن با تمام ابزار و امکانات خود در حال نفوذ به خانواده هاست و وظیفه مبلغات در مقابله با دشمن این است که با رصد کلیه مسائل در بین دانش آموزان و خانواده ها سعی در برطرف ساختن شبهات نمایند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از گرگان، جلسه مبلغات مدارس امین با حضور مدیر حوزه علمیه استان در سالن جلسات این مدیریت برگزار شد.

 مدیر حوزه علمیه استان گلستان در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) به اهمیت جایگاه تبلیغ اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف مبلغان این است که با اعمال و رفتار خود در جذب افراد به دین تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی در ادامه با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) افزود: پیامبر اكرم (ص) فرمودند: آیا شما را از كسانی خبر دهم كه نه انبیا و نه شهدا هستند ولی مردم، انبیا و شهدا به مقام و مرتبت آنان در پیش خدا غبطه می خورند؟ سؤال شد: ای رسول خدا (ص) آنان چه كسانی هستند؟  رسول اکرم (ص) فرمود: آنان كسانی هستند كه بندگان خدا را محبوب خدا و خدا را محبوب بندگانش می‌گردانند. پرسیدند: اما چگونه بندگان خدا را محبوب خدا می گردانند؟  پیامبر(ص) در جواب فرمود: به چیزی كه خداوند متعال دوست دارد دعوت می كنند و از چیزی كه خداوند متعال بدش می آید نهی می كنند.

عضو شورای حوزه علمیه استان گلستان خاطر نشان کرد: دشمن با تمام ابزار و امکانات خود در حال نفوذ به خانواده هاست و وظیفه مبلغات در مقابله با دشمن این است که با رصد کلیه مسائل در بین دانش آموزان و خانواده ها سعی در برطرف ساختن شبهات نمایند.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان در پایان مبلغان را "نیروی خیر" توصیف کرد و گفت: مبلغان با اعمال و رفتار خود با هوش بالا سعی در جذب افراد کنند و از این طریق از نیروی دشمن کاسته و به نیروی خیر اضافه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha