جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسعود عالی

حوزه/ سرپرست مرکز جامع علوم انسانی، دستگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را مهم‌ترین ابزار پالایش و تطهیر مؤمنین برای زمینه‌سازی ظهور معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مسعود عالی، صبح امروز در بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی اصفهان با اشاره به عقیده شیعه مبنی بر وجود مبارک امام زمان (عج)، گفت: ادیان دیگر که به منجی معتقدند نظرشان این است که در آخرالزمان منجی آن‌ها می‌آید و حرکت خود را آغاز می‌کند.

سرپرست مرکز جامع علوم انسانی با بیان این‌که حضرت صاحب‌الزمان (عج) مانند روح دنیاست و اگر دنیا فاقد این روح باشد، کالبدی بی‌جان است، افزود: حضرت صاحب‌الامر (عج) بر تمام امور موجودات به اذن الهی مسلط و مطلع هستند.

وی ادامه داد: امام عصر (عج) به‌عنوان مخلوق و عبدالهی تمام صفات خداوند را مشمول هستند و خلیفه الهی بر روی زمین هستند و اگر مردم روزی ایی دریافت می‌کنند به‌واسطه وجود نازنین حضرت ولی‌عصر (عج) هست.

حجت‌الاسلام والمسلمین عالی تصریح کرد: در حال حاضر تمام فعالیت‌ها و شئون حضرت حجت (عج) برقرار است و فقط حکومت جهانی ایشان هنوز محقق نشده است، ولی ایشان همچون خورشید پشت ابر، مردم را بهره‌مند ‌می کنند.

وی، دستگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را مهم‌ترین ابزار پالایش و تطهیر مؤمنین برای زمینه‌سازی ظهور خواند و گفت: پیاده‌روی اربعین یکی از بزرگ‌ترین راهپیمایی‌های جهان است که دنیای استکبار از آن واهمه دارد.

سرپرست مرکز جامع علوم انسانی با استناد به قرآن، عقیده منحط و بهانه وهابیت که قرار دادن ائمه(ع) به‌عنوان واسطه الهی بودنشان را نشانه شرک می‌دانند، غلط عنوان کرد و ابراز داشت: وهابیت به ‌واسطه عقاید تکفیری‌، مسلمانان را به خاک و خون می کشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha