جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار وزیر ارتباطات ایران با تولیت آستان مقدس علوی

حوزه/ واعظی گفت: در گفتگو با تولیت آستان مقدس علوی به بررسی پروژه های توسعه حرم مطهر و راه های همکاری مشترک و ارائه تجربیات در راستای خدمت به زائران پرداختیم و درباره ارائه خدمات به زائران در ایام اربعین حسینی نیز بحث و گفتگو کردیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» محمود واعظی وزیر ارتباطات ایران در جریان سفر به عراق ضمن زیارت بارگاه نورانی و مطهر امیرالمؤمنین علیه السلام با حجت الاسلام والمسلمین سید نزار هاشم حبل المتین تولیت آستان مقدس علوی دیدار کرد.

طرفین در این دیدار به بررسی راه های همکاری مشترک در زمینه خدمات رسانی بهتر به زائران پرداختند.

واعظی پس از این دیدار گفت: سفر ما به عراق با دعوت وزیر ارتباطات عراق و با هدف توسعه همکاری میان دو کشور صورت گرفته و اکنون برای زیارت مرقد مطهر امیرالمؤمنین(ع) به نجف اشرف مشرف شده ایم و با تولیت این آستان دیدار کردیم.

وی افزود: در گفتگو با تولیت آستان مقدس علوی به بررسی پروژه های توسعه حرم مطهر و راه های همکاری مشترک و ارائه تجربیات در راستای خدمت به زائران پرداختیم و درباره ارائه خدمات به زائران در ایام اربعین حسینی نیز بحث و گفتگو کردیم.

وزیر ارتباطات ایران گفت: با مشاهده طرح های توسعه حرم مطهر امام علی(ع) خرسند شدیم و امیدواریم این پروژه ها با موفقیت به اتمام برسد تا زمینه راحتی بیشتر زائران فراهم شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha