جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام رضا(ع)

حوزه / دومین کاروان زیارتی معمرین و خانواده روحانیون متوفای استان قم به همت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به مشهد مقدس اعزام شدند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا حسنی معاون تامین اجتماعی مرکز خدمات استان قم در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به این که اولین کاروان زیارتی معمرین و خانواده روحانیون مرحوم استان قم به مشهد مقدس، در تیر ماه امسال برگزار شد گفت: با حمایت‌های رئیس مرکز خدمات، مدیر مرکز خدمات استان قم و همچنین معاون تامین اجتماعی مرکز خدمات موفق شدیم شرایط اعزام دومین کاروان زیارتی را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: این اردوی زیارتی از امروز آغاز می‌شود و تا 14 آبان ماه به طول می‌انجامد؛ معمرین عزیز در این مدت در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت شهر مقدس مشهد ساکن خواهند شد.

معاون تامین اجتماعی مرکز خدمات استان قم ابراز داشت: شرکت کنندگان این طرح شامل معمرین و خانواده روحانیون مرحوم می‌شود و اگر از توان خوبی برخوردار نبودند می‌توانستند یک نفر همراه داشته باشند که هم کمک حال آنها باشد و هم تقدیری باشد از کسانی که به معمرین خدمتی ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم زیارت عاشورا، بازدید از مکان‌های دیدنی و مجتمع‌های فرهنگی شهر مشهد، برگزاری درس های اخلاق و ختم صلوات بخشی از برنامه‌های برگزار شده در این اردو است.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی با بیان اینکه خدمت به معمرین و خانواده روحانیون مرحوم را برای خود افتخار می‌دانیم گفت: این طرح برای باقی ثبت‌نام کنندگان همچنان ادامه دارد و به امید خدا و با عنایت امام رضا(ع)، به زودی اردوهای بعدی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha