جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام  محمدرضا بابایی _ امام جمعه فردوس

حوزه/ امام جمعه فردوس با تاکید بر اینکه باید راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شکوه تر از سال های دیگر برگزار شود، گفت: شعار«مرگ بر آمریکا» و " مرگ بر آل سعود باید در سراسر ایران طنین انداز شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، روز 13 آبان را روز حمایت از مظلوم و مبارزه با ظلم و کفر عنوان کرد و گفت: روز 13 آبان به سه دلیل "تبعید امام (ره) در سال 1343 در جریان مخالفت با کاپیتولاسیون"، "كشتار دانش‌آموزان توسط ماموران رژيم پهلوي در 13 آبان سال 1357 در دانشگاه تهران" و "تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در  13 آبان 58 توسط دانش آموزان و دانشجویان"، در تاریخ ایران ماندگار شده است.

وی، شعار "مرگ بر آمریکا" را شعاری راهبردی خواند و  افزود: با نگاهی کوتاه به تمامی این جریان ها می توان دریافت کرد که همیشه یک طرف ماجرا آمریکای جنایت کار بوده است و به حق باید در این روز شعار مرگ بر آمریکا سر داد. 

امام جمعه فردوس، مردم ایران را آگاه و فهیم دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران خوشبختانه با بصیرت کامل، نقشه های دشمنان را شناسایی و در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی آگاهانه حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به جنایات آمریکا، تصریح کرد: نه تنها مردم ایران، بلکه تمام مردم جهان جنایات شیطان بزرگ آمریکا را فراموش نمی کنند.

امام جمعه فردوس با تاکید بر اینکه باید راهپیمایی 13 آبان امسال با شکوه تر از سال های دیگر برگزار شود، گفت: شعار«مرگ بر آمریکا» و " مرگ بر آل سعود باید در سراسر ایران طنین انداز شود.

وی با بیان اینکه روز 13 آبان روز بصیرت افزایی است، عنوان کرد: باید برنامه‌های روز مبارزه با استکبار جهانی در جهت افزایش دشمن‌شناسی و بصیرت‌افزایی مردم باشد.

امام جمعه فردوس در پایان آمریکا را کشوری سلطه گر که همیشه به دنبال راهی برای نفوذ به ایران است ، معرفی کرد و گفت: بعد از مسئله برجام دولتمردان آمریکا برای چندمین بار ما را تهدید به حمله نظامی کردند، علی رغم اینکه پذیرفته‌اند با پذیرش برجام دیگر صحبت از گزینه روی میز نکنند. لذا باید هوشیار باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha