جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله بشیر

حوزه/ روحانیون در شرایط دشواری که مسلمانان با آن روبرو هستند، روحانیون رسالت سنگینی بر دوش دارند؛ چراکه مسلمانان با حملات بیرحمانه ای روبرو هستند که هدف از آن تخریب چهره اسلام می باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» آیت الله بشیر النجفی از مراجع عراق در این دیدار گروهی از روحانیون لبنان با تاکید بر فضیلت شهر نجف اشرف گفتند: این شهر مدفن پسر عموی رسول خدا(ص) و مراقد تعدادی از پیامبران و اولیا و صالحان می باشد و هوای این شهر به عطر این مراقد شریف آغشته است.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش حوزه های علمیه در جهان اسلام، افزودند: حوزه های علمیه نقش مؤثری در نشر اندیشه و مبانی اسلام ناب و مکتب اهل بیت علیهم السلام داشته و دارند و علما و اندیشمندان زیادی در این حوزه ها تربیت شده اند که جهان را با فکر ناب محمدی نورانیت بخشیده اند.

آیت الله نجفی خاطر نشان کردند: روحانیون در شرایط دشواری که مسلمانان با آن روبرو هستند، رسالت سنگینی بر دوش دارد؛ چراکه مسلمانان با حملات بیرحمانه ای روبرو هستند که هدف از آن تخریب چهره اسلام می باشد و ما از خداوند می خواهیم امت اسلام و مسلمانان هدایت و حفظ کند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha