جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدرضا مبلغی

حوزه/ متاسفانه روز به روز پدیده طلاق در جامعه و خصوصا در بین زوجین جوان رو به افزایش است و روحانیون باید برای پیشگیری از این معضل اجتماعی و ایجاد صلح و سازش در بین خانواده ها، تلاش مضاعفی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی، در حاشیه کارگاه آموزش پیشگیری از آسیب های نهاد خانواده، در سالن دادگستری استان لرستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرم آباد گفت: این کارگاه با همکاری مدیریت حوزه علمیه و دادگستری استان در راستای آشنایی روحانیون با راهکارهای پیشگیری از آسیب های نهاد خانواده برگزار شد.

وی با اشاره به این که در این کارگاه روحانیون طرح هجرت مستقر در روستاها نیز حضور داشتند، افزود: در این کارگاه آموزشی، روحانیون روش ها و راهکاره های پیشگیری از آسیب های اجتماعی که کیان خانواده را تهدید      می کند را زیر نظر کارشناسان وقوع جرم فرا گرفتند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه روحانیون پناهگاه و امین مردم هستند و مردم برای حل مشکلات خود به آنها مراجعه می کنند، تصریح کرد: مبلغان با توسعه روحیه دین مداری و دین داری در جامعه می توانند نقش اساسی را در کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و کمرنگ شدن روابط عاطفی در خانواده ها ایفا نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با اشاره به آمار طلاق در جامعه، گفت: متاسفانه روز به روز پدیده طلاق در جامعه و خصوصا در بین زوجین جوان رو به افزایش است و روحانیون باید برای پیشگیری از این معضل اجتماعی و ایجاد صلح و سازش در بین خانواده ها، تلاش مضاعفی داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha