جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هنر آسمانی

حوزه/ مدیر اجرایی جشنواره چهارم و همایش‏های دبیرخانه دائمی هنر آسمانی طی حکمی از سوی رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره هنر آسمانی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمود ملکدار در حکمی حجت الاسلام سید حمید فقیهی را به عنوان مدیر اجرایی جشنواره چهارم منصوب کرد.

در این حکم  آمده است: نظر به تجربیات ارزشمند و مفیدتان، جناب عالی را به عنوان «مدیر اجرایی جشنواره چهارم و همایش‏های دبیرخانه دائمی هنر آسمانی» منصوب می‏نمایم.

امیدوارم با استعانت از پروردگار متعال و بهره‏مندی از عنایات حضرت ولی عصر(عج) مسئولیت‏های محوله را به ویژه در موارد ذیل با روندی مشحون از تدبیر و پیگیری‏های موثر و در خور شأن به انجام رسانید:

1- تهیه برنامه زمان‏بندی امور جشنواره و پیگیری مصوبات مربوط به آن با هماهنگی اینجانب.

2- برنامه ریزی دقیق و تدارک امور مربوط به جشنواره در زمینه تشکیل پرونده برای شرکت کنندگان، شماره گذاری، دسته بندی، ارسال پرونده ها به کمیته های تخصصی و پیگیری آنها.

3- انجام امور مربوط به تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره با هماهنگی کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات و ارتباط با نهادهای مشارکت کننده.

4- گزارش مستمر پیشرفت امور و هماهنگی های لازم با مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره.

امید است با برنامه ریزی دقیق، منظم و همکاری همه همکاران، شاهد برگزاری جشنواره ای پرمحتوا، اثربخش و در شأن حوزه های علمیه باشیم.

انتهای پیام 313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha