پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کریمی قدوسی

حوزه/ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی درباره فرجام و مذاکرات هسته ای، گفت: راهبرد مقام معظم رهبری باعث حفظ وحدت شد و ملت را از خطر دو قطبی شدن نجات داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، محمدجواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در نشستی با طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب(س) به بررسی برجام پرداخت و در ابتدای سخنانش اسلام را شاخصی برای شناخت حق از باطل معرفی کرد.

وی، اسلام را شاخصی در جهت شفاف سازی حق و باطل دانست و خاطر نشان کرد: در مسائل اجتماعی نیز باید جریانات شفاف سازی شود تا مردم به آسان بتوانند حقیقت را بیابند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در تبیین اهمیت داشتن بصیرت، گفت: اسلام همواره بر لزوم بصیرت برای امت اسلامی تأکید کرده و همراهی آن با را امری قابل توجه دانسته است.

کریمی قدوسی بر اعلام موضع خواص در قبال جریان های مختلف تأکید کرد و یادآور شد: خواص باید چنان قاطع موضع گیری کنند که هیچ گروهی نتواند از سخنان آنها به نفع خود برداشت کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا رهبر معظم انقلاب از انجام مذاکره جلوگیری نکردند، ابراز داشت: رهبرمعظم انقلاب بارها در بیانات مختلف فرمودند خوش بین نیستم، به طرف مقابل اعتماد ندارم و...،. مقام معظم رهبری راه را باز گذاشتند تا مردم با چشم خود ببینند که دنیای استکبار قابل اعتماد نیست.

کریمی قدوسی به جزئیات نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور در رابطه با تصویب برجام اشاره و خاطر نشان کرد: نامه ایشان در این موضوع فصل الخطاب و از آن جا که این نامه حکم ولی فقیه است، لازم الاجرا می باشد و همه ما بر اجرای آن نظارت خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه راهبرد مقام معظم رهبری باعث حفظ وحدت شد و ملت را از خطر دو قطبی شدن نجات داد، یادآور شد: طبق فرمایش ایشان، رئیس جمهور آمریکا و جامعه بین الملل باید به صورت کتبی اعلام کنند که همه تحریم ها را لغو خواهند کرد و در صورت عدم آن تصویبی در کار نخواهد بود، زیرا اصل مذاکره برای لغو تحریم ها بوده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در پایان بر مطالبه طلاب، روحانیان و دیگر اقشار جامعه برای اجرای حکم مقام معظم رهبری تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha