سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شورای هماهنگی تبلیغات

حوزه / شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، در اطلاعیه‌ای، از اقشار مختلف مردم دعوت کرد تا با شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی استکبارستیزی، پاسخ قاطعی به یاوه گویی‌های دشمنان اسلام و ایران بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای در خصوص برگزاری مراسم ضد استکباری 13 آبان در استان، برنامه ها و مسیر های راهپیمایی را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده: یوم الله سیزدهم آبان یادآور سه واقعۀ مهـم و تاریخ ساز؛ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان مقابل دانشگاه تهران توسط گارد ارتش رژیم ستمشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیروی خط امام (ره) است.

این اطلاعیه می افزاید: 13 آبان بنام " روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" نامگذاری شده است که هر سه واقعه در روحیۀ ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار دارای نقطه مشترک هستند و این روحیه همچنان قوی تر از قبل در آحاد  مختلف جامعه ایران وجود دارد و بلکه در میان سایر مسلمانان و آزادگان جهان انتشار یافته و مورد پذیرش قرار گرفته و نهادینه شده است.

این فراخوان ادامه می دهد: امسال بزرگداشت این روز در شرایطی برگزار می شود که استکبار جهانی و در رأس آنان آمریکای جنایتکار با توطئه ها و دسیسه ها و تهدیدها و زیاده خواهی های خود خیال نفوذ دوباره بر کشور اسلامی را دارد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده: روز چهارشنبه این هفته در یوم ا... 13 آبان(روز ملی مبارزه با استکبار جهانی)، همه ایران اسلامی، متحد و یکپارچه به خروش آمده و خشم مقدس خود را یکبار دیگر در مراسم تظاهرات مردمی علیه استکبار، با شعارهای رسای "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسرائیل "و "مرگ بر استکبار" به جهانیان اعلان نموده و پیام بلند حضرت امام و مقام عظمای ولایت را در راه مبارزه با استکبار جهانی فریاد می زنند.

در ادامه اطلاعیه این شورا آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از عموم ملت شجاع و استکبارستیز آذربایجان شرقی به ویژه سلسله جلیله روحانیت معظم، عاشقان حریم ولایت، کلیه نهادها و ارگانها  و سازمانها  و نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان، کارگران وکارمندان، بازاریان و اصناف و هیئات حسینی و خانواده های معزز شهداء و ایثارگران دعوت می‌کند تا با حضور انقلابی ، حماسی و عاشورایی و با شعارهای کوبنده علیه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار که "مصداق اتم استکبار"  است ، باردیگر بر مواضع انقلابی خود علیه امریکا و استکبار صحه گذارند .

این اطلاعیه اضافه می کند: مردم متدین و غیور آذربایجان شرقی همگام با سایر هموطنان در سراسر ایران اسلامی ، با شرکت گسترده در تظاهرات یوم ا... سیزدهم آبان با قامتی استوار اعلام خواهند کرد که: آمریکا هنوز دشمن شماره یک ملت و کشور ما و بلکه دشمن بشریت و صلح و امنیت جهانی است و تا امریکا و استکبار و سلطه وجود دارد ، راه مقاومت و ایستادگی و مبارزه با استکبار  همچنان پرقوت و پرقدرت ادامه خواهد داشت.

در بخش پایانی این اطلاعیه چنین آمده است: راهپیمایی مردم شهیدپرور تبریز از مبادی مسیرها از ساعت 9:30 صبح شروع و به محل تجمع(میدان نماز) ادامه خواهد داشت. مراسم جایگاه رأس ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد و ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، آیت ا... مجتهد شبستری در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

همچنین مسیر های راهپیمایی در تبریز به شرح ذیل است:

سیر شماره یک:

چهارراه شهید بهشتی(منصور سابق)– میدان ساعت – ارتش شمالی – میدان شهدا- میدان نماز

مسیر شماره دو:

میدان قونقا- چهارراه شریعتی- خیابان فردوسی – میدان نماز

مسیر شماره سه:

پل قاری – میدان دانشسرا – میدان شهدا- میدان نماز

مسیر شماره چهار:

خیابان شهید مدنی(دارائی جدید و قدیم) – خیابان جمهوری اسلامی- میدان نماز

محل تجمع: میدان نماز

بر پایه این گزارش، راهپیمائی از مبادی مسیرها از ساعت 9:30 آغاز و برنامه جایگاه از ساعت 10 شروع و ساعت 11 خاتمه خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha