جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر این که جنایات آمریکا هیچ‌گاه از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی شود، گفت: آمریکا برای از بین بردن انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده، اما هربار شکست خورده است.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به یوم‌الله 13 آبان، اظهار داشت: این روز تاریخی نماد مبارزه ملت ایران به‌ویژه جوانان و نوجوانان با استکبار جهانی است که هیچ‌گاه نباید از حافظه تاریخی ملت پاک شود.

وی با بیان این که واقعه 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان و با کمک نوجوانان این مرز و بوم صورت گرفت، تصریح کرد: در آن ایام دشمنان در تلاش برای واردکردن ضربه به انقلاب اسلامی بودند، ولی با کمک جوانان و قشر دانش‌آموز توطئه دشمنان خنثی شد.

امام‌جمعه اهواز، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های گسترده دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی، گفت: آمریکا برای نابودی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده بود، اما خوشبختانه با یاری خداوند متعال، هربار توطئه ها در نطفه خفه و عوامل آن نیز دستگیر شدند.

آیت‌الله موسوی جزایری، در پایان با بیان این که امام خمینی(ره) الگوی بارزی برای جوانان این مرز و بوم است، اذعان داشت: رفتار و حرکت امام خمینی(ره) دارای درس‌های بسیار زیادی است که باید آن ها را فرا گرفت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha