پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
وزارت اوقاف مصر

حوزه/ وزارت اوقاف مصر اعلام کرد به زودی دانشگاه تربیت و آموزش ائمه جماعت را افتتاح می کند. هدف از این دانشگاه تربیت و آموزش ائمه جماعت است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» وزارت اوقاف مصر اعلام کرد به زودی دانشگاه تربیت و آموزش ائمه جماعت را افتتاح می کند. هدف از این دانشگاه تربیت و آموزش ائمه جماعت است تا بتوانند به رسالت خود به بهترین شکل عمل کنند.

اوقاف مصر افزود، از اهداف تاسیس این مرکز این است که مصر به جایگاه خود در آموزش ائمه جماعت در سرتاسر جهان برسد و ائمه ای از تمام کشورهای برای فعالیت در کشور خود تربیت کند.

وزارت اوقاف افزود: برنامه آموزشی این دوره ها در چند رشته و زمینه مختلف می باشد که عبارتند از: اول: آموزش حرفه ای، دوم: آموزش فرهنگی، سوم: آموزش استفاده از تکنولوژی روز برای ارتباط، چهارم: برنامه آماده سازی سفیران فرهنگی به کشورهای دیگر، پنجم، برنامه آماده سازی مربیان.

همچنین قرار است به ائمه آموزش دیده در این مرکز مدرک معتبر ارائه شود و از امتیازات دیگری همچون افزایش رتبه شغلی، فرهنگی، سفر و واگذاری پست های مدیریتی و شرکت در کنفرانس های بین المللی برخوردار خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha