جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زاکانی

حوزه/ نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه برخی از مسئولان فکر کرده اند آمریکا خیر خواه ایران اسلامی بوده و باانقلاب دشمنی ندارد در صورتی که این گمان غلط ناشی از تغییر باور برخی است که این طرز تفکر غیر واقعی بوده و به عنوان یک خطر بزرگ مطرح می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، علیرضا زاکانی بعد از ظهر امروز در همایش مبارزه با استکبار جهانی که دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد با بیان اینکه آمریکا از مقابله نظامی با ایران ناتوان بوده و هراس دارد، گفت: استکبار امروز با واردات کالاها و مواد غذایی آمریکایی به دنبال تغییر سبک زندگی مردم است.

وی افزود: خطر نفوذ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بسار جدی است، لذا وظیفه نخبگان و خواص جامعه است تا جلوی نفوذ غرب را بگیرند.

این نمانیده مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان، روحانیون و صاحبان قلم و اندیشه باید دشمنی های استکبار جهانی و آمریکا را برای مردم تبیین کنند.

وی افزود: هدف انقلاب اسلامی ایران آگاه سازی بشریت و خارج کردن از یوغ استکبار و سلطه بوده و این جهان بینی که بر اساس کرامت انسان ها است با سبک غرب و آمریکا در تضاد می باشد.

رئیس کمیسیون ویژه برجام گفت: در طول تاریخ مشاهده نشده که آمریکا به کشوری نفعی رسانده باشد، بلکه همواره در حال چپاول، غارت، خیانت و جاسوسی از دیگر کشورهای جهان بوده و حتی جاسوسی از کشورهای اروپایی مانند آلمان گواهی بر این ادعا است.

وی، با بیان اینکه آمریکا به دنبال نفوذ در ایران اسلامی است تا با این طریق رفتار انقلابی و اسلامی ما را تغییر دهد، گفت: هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا به دنبال نابودی و ریشه کن کردن انقلاب اسلامی هستند و هیچ اختلافی در هدف خود ندارند.

زاکانی افزود: متاسفانه برخی از افراد فکر کرده اند آمریکا خیر خواه ایران اسلامی بوده و دشمنی باانقلاب ندارد در صورتی که این گمان غلط ناشی از تغییر باور آنها بوده و این طرز تفکر غیر واقعی به عنوان خطری بزرگ است.

وی با بیان اینکه آمریکا می خواهد تا حمایت مردم از انقلاب اسلامی برداشته شود، گفت: برخی در تلاش اند تا چهره بدتر از ابلیس آمریکا را بزک کرده و به عنوان حامی و دوست ایران نشان دهند که این کار ها همه نشان از عدم دشمن شناسی آنان دارد و تعجب آور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha