جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضور نماینده آیت الله العظمی سیستانی در مرکز اسلامی هامبورگ

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی ضمن حضور در مرکز اسلامی هامبورگ و دیدار با حجت الاسلام والمسلمین رمضانی امام و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ از نزدیک با فعّالیت های مسجد امام علی علیه السلام هامبورگ آشنا شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده حضرت آیت الله العظمی سیستانی در روزهای یکشنبه و دوشنبه اوّل و دوم نوامبر 2015 ضمن حضور در مرکز اسلامی هامبورگ و دیدار با حجت الاسلام والمسلمین رمضانی امام و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ از نزدیک با فعّالیت های مسجد امام علی علیه السلام هامبورگ آشنا شد.

وی ضمن بازدید از بخش­های مختلف مرکز اسلامی، مسجد امام علی (ع) گفتگوهای صمیمی را با مسئولین برخی از بخش­ها در رابطه با فعّالیت­های سالانه مرکز، برنامه­ های مذهبی، چاپ کتب، نشریات اسلامی و نیز برنامه های دیالوگ با سایر ادیان و مذاهب داشت.

دیدار و گفت و گو  با طلّاب و اساتید حوزه علمیه هامبورگ

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی عصر روز یکشنبه با حضور در جمع طلّاب و اساتید حوزه علمیه هامبورگ دیدار و گفتگویی صمیمانه را با آنها داشتند. در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر ترابی مسئول آکادمی اسلامی آلمان و حوزه علمیه هامبورگ توضیحاتی را در رابطه با سیر فعالیت های حوزه از بدو افتتاح و نیز برنامه های آن در سال تحصیلی جدید ارائه نمود.

وی همچنین بعد از نماز مغرب و عشا جلسه با جمعی از شیعیان مقیم هامبورگ از ملیت­های مختلف دیدار و گفتگو کرد.

حضور در جلسه هیئت مدیره اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ های شیعه

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی صبح روز دوشنبه نیز با حضور در جلسه هیئت مدیره اتحادیه اروپایی علماء و تئولوگ­های شیعه، ضمن ابراز خرسندی از فعّالیت های این اتحادیه، از آن به عنوان یک ظرفیّت بسیار مناسب برای حل مشکلات شیعیان اروپا و نیز تجمّع و تبادل نظر روحانیّون شیعه مقیم اروپا یاد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Fatema Khawari DE ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 1
    سلام روزتان بخیر من مشکل خونی دارم و دکترم برایم دارو تجویص کرده و گفته روزی مقدار نصف لیول وین قرمز بخورم من باید چکار کنم بخورم یانه لطف کنید جوابم بدهید
  • میرحسین حسینی DE ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    0 0
    با سلام و خسته نباشید. بنده سوالی داشتم، از اینرو این پیام رو برای شما می نویسیم. من در نزدیکی شهر فولدا زندگی میکنم، قصد راه اندازی کلاس اموزش قران به کودکانی که اینجا زندگی میکنند دارم. اما در تهیه کتاب های اموزش ابتدایی قران نیاز به همکاری دارم. ایا در مرکز شما این کتابها موجود می باشد. که بصورت رایگان یا با پرداخت هدیه برا ما ارسال کنید؟ با تشکر.
  • عالمه DE ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    0 0
    سلام و وقت بخیر سوالی داشتم که ممنون میشم پاسخ بدین. چقدر میشه به استخاره اعتماد کرد من برای کاری که شروع کردم ۳ بار استخاره کردم و بد امده حالا من باید چیکار کنم به استخاره گوش بدم و ول کنم و یا نه صبر کنم و باز اقدام کنم ممنون میشم منتظر جوابتون هستم
  • ظاهر نورى FI ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    سلام من درباره حج نيابتى سوال داشتم من در آلمان هستم و مادرم فوت شده است و يك حج براى من كه پسر بزرگش هستم گذاشته است و چون من نمى توانم بروم و مسئله كرونا است، مى خواهم پولش را پرداخت كنم و نماينده اى از آيت الله سيستانى حج را بجا آورد. لطفا به من كمك كنيد كه كجا تماس بگيرم. ممنون
  • Fatema DE ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    0 0
    سلام و وقت بخیر اینجانب بدین دلایل قصد جدا شدن از پدر فرزندانم را دارم؛ اعتیاد به الکل و مواد مخدر، فحاشی ، بد دهانی و ختنه کردن دخترم. بدبینی بی دلیل و تهدید کردن به مرگ اگر از ایشان جدا شوم. حدودا مدت سه سال است که جدا زندگی میکنیم و طلاق قانونی مدت ۷ ماه است که صادر شده. اما ایشان مرا تهدید می‌کند که تا اخر عمرم طلاق شرعی نمیدهد. در این مدت خرجی ما را دولت پرداخت کرده است و ایشان هیچ نفقه ای پرداخت نکرده است. تلاش بزرگان فامیل برای اصلاح زندگیمان بی فایده بوده است. از انجایی که اینجانب جوان هستم و در عُسر و حَرج می‌باشم خواهشمندم تکلیف وضعیت بنده را مشخص فرمایید.
  • Hadi DE ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    1 0
    سلام من کارم ی جا ثابت نیست و همیشه از یک شهر ب شهر دیگر هستم کارم هم کوره سازی هست و گرم هست و روزه گرفتن واقعا مشکل هست برای من ممنون میشم بگین ک باید چکار کنم
  • مصطفی حسینی FR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    با سلام، ببخشید من میخواستم نکاح کنم و در شهر بامبرگ هستیم میشه نزدیکترین مرکز شیعه در این زمینه رو معرفی کنید یا یک عالم دین که نزدیک به این شهر باشن رو معرفی کنید، من خیلی گشتم اما متاسفانه چیزی پیدا نکردم. تشکر
  • علی رضا DE ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    1 0
    سلام و عرض ادب و احترام . بنده مدتی می‌شود که توبه کرده‌ و آیت الله سیستانی را مرجع تقلید خود انتخاب کرده. سوال بنده چطور می‌توانم شراکتی با برادرم آغاز کنم ( یعنی پول از او و کار از بنده ) مشکل اینجاست که ایشان رستورانت دارد و ‌مشروب هم میفروشد ( من هم سالیان سال با ایشان شریک بودم و حالا بیرون آمدم ! )آیا با پول برادرم می‌توانم کار حلالی را آغاز کنم ؟
  • علی رضا جعفری DE ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    0 0
    سلام علیکم . جواب های سوال ها را ایمیل میکنید یا در صفحه خود جواب می‌دهید ؟ با تشکر یا علی مدد