پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رضا حقیان - امام جمعه دورود

امام جمعه دورود گفت:استکبار از دیرباز به فکر استعمار و نفوذ در کشور ایران بوده، ولی این مهم همواره با هوشیاری مردم و مسئولان منجر به شکست شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام رضا حقیان، امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شهرستان دورود اظهارداشت: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به انواع ترفندها برای نفوذ در ایران اسلامی متوسل شد که خوشبختانه تاکنون با درایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم نه تنها روزنه ای برای نفوذ استکبار به این کشور فراهم نشده ، بلکه بر بصیرت و اگاهی مردم این سرزمین نیز اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه رهبری پیامبر گونه بنیانگذار انقلاب اسلامی و هوشیاری رهبر معظم انقلاب موجب شد که تمامی نقشه های  شوم استکبار جهانی خنثی شود تصریح کرد: آمریکا و ایادی استکبار همواره از ایران اسلامی، بدلیل داشتن رهبرانی بابصیرت و مردم متحد و شجاع هراس داشته اند.

امام جمعه دورود با بیان اینکه ایران از لحاظ موقعیت جغرافیایی ،ذخایر نفتی و موقعیت استراتژیک از کشورهای مهم منطقه و جهان به شمار  رفته و  همواره مورد طمع استکبار واقع شده است خاطر نشان کرد:تحریم های اقتصادی ایادی استکبار نه تنها در روحیه ملت انقلابی و مقاوم ایران بی تاثیر بود بلکه راه خودکفایی و استقلال بیشتر ایران اسلامی را نیز هموار ساخت.

حجت الاسلام حقیان در پایان با بیان اینکه ملت ایران روز به روز نسبت به سیاست های نفوذی آمریکا بیشتر اگاه می شود گفت:با تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی مردم، تمامی نقشه های طمع گونه استکبار برچیده می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha