پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام قاسم جوادی بسیج طلاب کرمانشاه

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه گفت: تدابیر مقام معظم رهبری در عرصه های بین المللی تمام نقشه های شوم دشمنان نظام و اسلام را بی اثر می کند.

حجت الاسلام قاسم جوادی ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه ، با اشاره به جنایات استکبار جهانی که در طول تاریخ همواره با اسلام و مسلمین به دشمنی پرداخته، اظهار داشت : دشمنان اسلام همواره از هیچ کوششی برای رسیدن به اهداف خود دریغ نورزیده و از هر فرصتی برای ضربه زدن به دین اسلام و فرهنگ اسلامی استفاده می نمایند.

وی در ادامه افزود: استکبار جهانی با صرف هزینه های بسیار و القای تفکرات غربی در صدد است تا ندای آزادی این ملتها را خاموش نماید ، چرا که مستکبرین جهان این حرکت ها و قیام ها را مانعی برای بقای خود می دانند.

مسئول بسیج طلاب استان کرمانشاه با بیان این که مردم در گوشه و کنار جهان به حقایق اسلام و فرهنگ اسلامی پی برده اند ، اظهار داشت: بیداری های اسلامی که امروزه با تأسی از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سراسر منطقه را فرا گرفته ، خود نشان از آگاهی و بیداری مردمی دارد که تن به پذیرش ظلم و ستم نمی دهند.

حجت الاسلام جوادی در پایان خاطرنشان ساخت: مردم مظلوم و ستمدیده منطقه به یاری خداوند و با رشادت ها و جانفشانی ها در راه اسلام و قرآن دست از مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی بر نخواهند داشت و با اهدای خون خود ، در راه اعتلای اهداف و آرمان های بلند خود از پای نخواهند نشست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha