جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله مدرسی گفت: مسئولان باید با مردم و علما و عشایر، رابطه ای مثبت داشته باشند تا این اقشار نیز باری را از کشور بر دوش بکشند و  همه بدانند که نظام بدون یاری مردم نمی تواند در برابر داعش بایستد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای کربلا روز پنج شنبه در سخنرانی هفتگی دفتر خود گفت: سیاسیون عراق به تنهایی و بدون کمک و یاری مردم نمی توانند با داعش مبارزه کنند.

ایشان افزود: باید راه حلی ریشه ای برای حل مشکلات سیاسی، امنیتی و خدمات رسانی عراق اندیشیده شود و در این راه از مشارکت علما، خطبا و عشایر استفاده شود.

این عالم عراقی گفت: مسئولان باید با مردم و علما و عشایر، رابطه ای مثبت داشته باشند تا این اقشار نیز باری را از کشور بر دوش بکشند و به مسئولیت خود عمل کنند و ما از سیاسیون نیز می خواهیم به حرف مردم گوش دهند و در برابر آنها متواضع باشند تا از تمام توان داخلی برای سازندگی کشور استفاده شود.

ایشان خاطر نشان کرد: البته برخی مشکلات عراق حاصل و بازمانده حکومت های دیکتاتوری سابق است که بر کشور حکومت کردند و تلاش کردند شخصیت مردم عراق را مسخ فرهنگی کنند که آثار آنها همچنان وجود دارد.

آیت الله مدرسی هشدار داد: صدام نسلی از مسئولان سودجو را تربیت کرد و با القاعده در عراق همکاری کرد تا به آتش درگیری های طایفی دامن بزند و آمریکا نیز مسئول تخریب عراق و تضعیف نیروهای امنیتی و غارت و چپاول شهرهای عراق می باشد.

ایشان افزود: جنگ روانی رسانه های دشمنان علیه مردم عراق همچنان ادامه دارد و مردم را علیه سیاسیون و شخصیت های ملی تحریک می کنند و ما از مردم می خواهیم افکار منفی را رها کنند و همچنان از مسئولان وفادار کشور پیروی کنند و مدام به فکر پیدا کردن نقاط ضعف نباشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha