شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مشاوره بانوان - تبلیغ بانوان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز از تحصیل بیش از ۱۰۰ طلبه در این مدرسه و فعالیت تبلیغی طلاب در مدارس دانش آموزی، جلسات قرآنی و کانون های تبلیغی این شهرستان خبر داد.

خانم ربابه نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که هم اکنون بیش از ۱۰۰ طلبه این مدرسه در پایه های ۱ تا ۵ به تحصیل علوم حوزوی مشغول می باشند، افزود:هفته ای یک روز طلاب در جلسات اخلاقی با محوریت معرفت شناسی و مباحث خدا شناسی، به صورت کارگاهی آموزه های اخلاقی را زیر نظراساتید حوزه و دانشگاه فرا می گیرند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز همچنین از فعالیت تبلیغی طلاب در مدارس، جلسات قرآنی و کانون های تبلیغی این شهرستان خبر داد و افزود: این افراد با حضور در اماکن تبلیغی، به تبیین و ترویج علوم دینی و آموزه های قرانی در بین مخاطبان می پردازند.

وی با اشاره به حضور طلاب مدرسه در کاروان های راهیان نور، تصریح کرد: قطعا حضور بانوان مبلغ در بین خواهران شرکت کننده در این اردوها موثر است و می تواند بار معنوی این سفرها را افزایش دهد.

نجفی با بیان این که خواهران طلبه این مدرسه در حال فراهم کردن مقدمات تشکیل یک هیئت مذهبی هستند، خاطر نشان کرد: اجرای ویژه برنامه های مناسبتی بزودی توسط این هیئت صورت می گیرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha