جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسجد جمکران

حوزه/ به مناسبت ماه محرم و صفر، ویژه‌برنامه «از مکه تا کربلا» همراه با بازی و نمایش خلاق، ویژه کودکان زائر تا پایان ماه صفر در مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران با داشتن زیربنایی حدود 600 متر مربع دارای کارگاه‌های آموزشی تربیتی متنوع از جمله کارگاه سفال، کارگاه رنگ‌آمیزی، نقاشی، کاردستی، قصه‌گویی، شعرخوانی، سرود، خمیر کاغذ، نمایش عروسکی و نمایش خلاق است که به ارائه خدمات فرهنگی هنری به کودکان می‌پردازد.

در مرکز گل نرگس، 16 کارشناس و مربی مشغول به فعالیت هستند و به اداره این مرکز می‌پردازند.

هم اکنون به مناسبت ماه محرم و صفر، ویژه‌برنامه «از مکه تا کربلا» همراه با بازی و نمایش خلاق، ویژه کودکان زائر در حال اجراست و مراکز پیش دبستانی، مهد کودک‌ها و مدارس ابتدایی استان قم با هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند به صورت گروهی از این فعالیت ویژه بهره‌مند شوند.

ویژه برنامه «از مکه تا کربلا» تا آخر ماه صفر همه روزه از ساعت 8 تا 14 و در روزهای سه شنبه و پنج شنبه از بعد از ظهر تا بعد از مراسم دعای توسل و کمیل برگزار می‌شود، همچنین این برنامه در روزهای جمعه از ساعت 8 الی 14 ویژه کودکان زائر اجرا می‌شود.

مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران به مناسبت ایام عزادای امام حسین (علیه السلام)، بادکنک‌های مشکی با چاپ ویژه این ایام، در بین کودکان توزیع می‌کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha