چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پرچم آمریکا

حوزه/ براساس شوهد تاریخی، آمریکا خائن، جنایتکار و غیر قابل اعتماد است و آمریکای پس از مذاکرات همان آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگ است و تغییری نکرده است.

حجت الاسلام محمد شمس الدین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی در زمینه جنایات آمریکا، گفت: با نگاهی به تاریخ می توان به جنایات آمریکا در ایران و دیگر کشورهای مظلوم پی برد.

وی با اشاره به این که آمریکا حامی بزرگ گروه های تروریسی و تکفیری همچون داعش است، بیان داشت: براساس شواهد تاریخی، آمریکا خائن، جنایتکار و غیر قابل اعتماد است.

استاد حوزه علمیه خراسان جنوبی، آمریکا را پناهگاه منافقان دانست و افزود: آمریکا حامی بزرگ منافقان بوده و هست و نمی توان فراموش کرد که آن ها بعد از رانده شده از پادگان اشرف، در پادگان نظامی آمریکا اسکان داده شده و مرتب جلساتی را در کاخ سفید برگزار می کنند.

 امام جمعه بشرویه، حمایت آمریکا از شبکه های ماهواره ای ضد ایرانی را دلیل دیگر دشمنی علنی آمریکا علیه ایران و اسلام عنوان کرد و افزود: چگونه می توان حمایت و پشتیبانی آمریکایی ها از شبکه های ماهواره ای ضد ایرانی که علاوه بر تهاجم بی وقفه علیه ارزش ها، به فکر براندازی انقلاب اسلامی است را فراموش کرد.

وی ادامه داد: استمرار تحریم ها، ایجاد محدودیت علمی برای دانشمندان کشورمان، بلوکه کردن اموال ایران، تصویب قطعنامه های مکرر علیه ایران، حمایت از دشمن اصلی ایران اسلامی یعنی اسرائیل نیز از  دیگر جنایات آمریکا است.

 حجت الاسلام شمس الدین، ایجاد جنگ روانی علیه ایران دلیل دیگر استمرار شعار مرگ بر آمریکا دانست و افزود: آمریکا با ایجاد جنگ روانی سعی در اسلام هراسی و ایران اسلامی دارد و اگر بگوییم آمریکای پس از مذاکرات، همان آمریکای مستکبر و شیطان بزرگ است با بیان این اسناد، واقعیتی غیر قابل انکار است.

امام جمعه بشرویه، طرح دوستی با کشوری که همچنان تهدید و تحریم می کند را بزرگترین تهدید دانست وگفت: برخی به بهانه مذاکرات، طرح دوستی با دشمنانی می ریزند که همچنان در فکر تهدید کشورمان هستند.

 وی در پاسخ به چرایی ادامه شعار مرگ برآمریکا هم گفت: آمریکا پیوند مستحکمی با ظلم و جنایت دارد و ایران بزرگترین پایگاه مبارزه با ظالمان و مستکبران جهان است، لذا شعار مرگ بر آمریکا همواره ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام شمس الدین در پایان تاکید کرد: علما، روحانیون و طلاب باید گذشته پلید و شیطانی را به مردم گوش زد کنند تا مردم آگاهانه و با تمام وجود فریاد مرگ بر آمریکا را سر دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha