جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تقوی

حوزه/ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: دشمنان تصور می کند برجام راهی برای نفوذ آنان گشوده است، اما رهبر و مردم ایران اسلامی هوشیارتر از آن هستند که به آمریکا فرصت نفوذ دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌رضا تقوی، شامگاه دوشنبه در جمع روحانیون، طلاب و مردم ابرکوه، با اشاره به اینکه مردم ایران به سرچشمه انوار لایزال الهی و تعالیم فرهنگ رضوی متصل هستند و هرگز در برابر آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش سر تعظیم فرود نمی آورند، ابراز داشت: مردم ایران شاگردان امام خمینی(ره) هستند که در جهان انقلابی به وجود آورد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افزود: ما پیرو رهبری هستیم که پرچم اسلام ناب را برافراشته نگه داشته و شجاعانه در برابر همه زیاده خواهی های آمریکا ایستاده است.

وی با تاکید بر این که راه ما راه شهداست و تنها مقاومت می تواند ما را به پیروزی برساند، تصریح کرد: ما باید به آمریکا ذره ای امید نداشته باشیم و روی پای خود بایستیم؛ زیرا این مملکت از هر نظر موقعیتی مناسب برای رشد و تعالی دارد، از انسان های رشید گرفته تا دانشمندان ارزشمند و متفکر، همان کسانی که چرخ صنعت هسته ای کشور را به حرکت در آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی ادامه داد آمریکا می خواهد انقلاب  اسلامی را از درون نابود کنند و قرار نیست که نجاتگر ما باشد، بنابراین باید هوشیارانه گوش به نصایح رهبر معظم انقلاب دهیم و هشدارهای ایشان را جدی بگیریم و مراقب نفوذ دشمن باشیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یادآور شد: دشمنان تصور می کند برجام راهی برای نفوذ آنان گشوده است، اما رهبر و مردم ایران اسلامی هوشیارتر از آن هستند که به آمریکا فرصت نفوذ دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha