پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام احمد رضا غلامی - لرستان

حوزه/ مبلغان، مداحان و فعالان فرهنگی نباید در مجالس اهل بیت(ع) از گروه و جناح خاصی حمایت کنند، آنان می توانند مردم را به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، ظهر امروز در همایش مبلغان، مداحان و فعالان فرهنگی که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان برگزار شد با اشاره به این که مداحان باید از هر گونه غلو، تحریف و بیان مطالب شبهه برانگیز خودداری کنند، گفت: مداحان باید با مطالعه تاریخ اسلام و قیام امام حسین(ع)، فرهنگ اهل بیت(ع) را در جامعه نهادینه کنند.

وی با بیان این که مبلغان و مداحان باید با اخلاص در عمل، گفتار و همچنین سبک زندگی برای سایر مردم الگو باشند، افزود: ذاکران و مداحان اهل بیت(ع)  باید در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و ولایت مداری و ولایت پذیری را در جامعه خصوصا نسل جوانان، تبلیغ، ترویج و فرهنگ سازی کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب را یکی دیگر از رسالت های مبلغان، مداحان و فعالان فرهنگی برشمرد و یادآور شد: در این زمینه نیز ذاکران اهل بیت(ع) باید تلاش کنند این ویژگی ها و اهداف والا را در بین مخاطبان خصوصا جوانان گسترش دهند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: مبلغان، مداحان و فعالان فرهنگی نباید در مجالس اهل بیت(ع) از گروه و جناح خاصی حمایت کنند، آنان می توانند مردم را به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب نمایند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha