پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست کارگروه ستاد هفته پژوهش

حوزه/ جلسات اول و دوم کارگروه ستاد هفته پژوهش جهت بررسی اولیه برنامه های پیشنهادی بخش های مختلف معاونت در هفته پژوهش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» جلسات اول و دوم کارگروه ستاد هفته پژوهش جهت بررسی اولیه برنامه های پیشنهادی بخش های مختلف معاونت در هفته پژوهش برگزار شد.

این جلسات در هفته جاری با حضور حجج الاسلام هاشمی سرپرست اداره اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ پژوهش، حسینی کاشانی نماینده مدیریت امور پژوهشی، سبحانیان مسئول امور معاونتهای استانی، اندیشه مسئول دفتر معاونت پژوهش، بخشیان مدیر اداره اطلاع رسانی و آقای شایان فر مسئول اداره برنامه ریزی و نظارت در محل دفتر معاون محترم پژوهش برگزار شد و در خصوص برنامه های پیشنهاد شده برای بزرگداشت هفته پژوهش بحث و تبادل نظر شد.

دیدار با علما و مراجع حوزه در قم و اصفهان، برگزاری نشست خبری، برگزاری نمایشگاهی از آثار و محصولات معاونت پژوهش و بازدید مدیر و معاونین حوزه های علمیه از انجمن های علمی حوزه، بازدید مدیران ارشد معاونت پژوهش از کتابخانه های بزرگ حوزوی و مدارس برتر آموزشی از جمله مصوبات این جلسات بود که جهت تصویب نهایی و بررسی بیشتر به شورای مدیران معاونت در هفته آتی ارجاع خواهد شد.

لازم به ذکر است: 25 آذرماه در تقویم رسمی به عنوان روز پژوهش نام گذاری شده و معاونت پژوهش حوزه های علمیه علاوه بر همکاری با سایر دستگاه های علمی پژوهشی کشور در این خصوص،  برنامه های مختلفی  برای اطلاع طلاب، محققین و پژوهشگران تدارک دیده است.

انتهای پیام   313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha