پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام ابوالحسن نواب

حوزه/ انتشار اخبار حوزه با نگاه و ادبیات حوزوی اقدام بسیار زیبایی است که در دهه اخیر شاهد آن هستیم و امیدواریم رسانه حوزه به زبان گویای جهان شیعه در دنیا تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نمایشگاه بیست و یکم مطبوعات تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب، صبح امروز با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه، در جریان تازه ترین پیشرفت های رسانه ای حوزه قرار گرفت.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب، ضمن ابراز علاقه نسبت به رسانه حوزه، گفت: انتشار اخبار حوزه با نگاه و ادبیات حوزوی اقدام بسیار زیبایی است که در دهه اخیر شاهد آن هستیم و امیدواریم این رسانه به زبان گویای جهان شیعه در دنیا تبدیل شود.

وی با تاکید بر اصرار رهبر معظم انقلاب بر حفظ وحدت میان مذاهب اسلامی، گفت: معظم له توقع دارند رسانه های حوزوی در ایجاد الفت و برادری بین مسلمین تلاش وافر داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب به انتشار چاپ دوم ویژه نامه بهجت عارفان از سوی هفته نامه افق حوزه نیز اشاره کرد و گفت: حقیقتاً جای این عالم پارسای وارسته در بین  حوزویان خالی است و انتشار این ویژه نامه باعث ایجاد معنویت و روح زهد و پارسایی در بین مراجعه کنندگان نمایشگاه شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha