چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علی جنتی

حوزه/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم حمایت از بشار اسد تاکید کرد و اظهار داشت: در صورتی که اسد از سوریه برود، این کشور قابل کنترل نخواهد بود و وضعیت آن شبیه لیبی می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» علی جنتی صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی سیستانی، با اشاره به اینکه امروز آمریکایی ها و غرب از اقدامات داعش وحشت کردند اظهار داشت: امروز حامیان داعش متوجه شده اند که این مولود ناخلف به مشکلی جدی برای آنها تبدیل شده است. متاسفانه تعدادی از نیروهای داعش  نیز از اروپا به این گروهک تروریستی پیوسته اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم حمایت از بشار اسد تاکید کرد و اظهار داشت: در صورتی که اسد از سوریه برود، این کشور قابل کنترل نخواهد بود و وضعیت آن  شبیه لیبی می شود.

جنتی افزود: امروز با محوریت بشار اسد است که در سوریه حکومت مرکزی وجود دارد.

وی در ادامه با بیان فعالیت های وزارت ارشاد گفت: تالار مرکزی قم از هشت پروژه ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، این پروژه 90درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم دولت بودجه های لازم پروژه ملی را سریع تر تخصیص دهد.

وی در پایان با اشاره به فعالیت موسسات فرهنگی در قم گفت: ان شاء الله سفر ویژه ای برای بازدید از مراکز فرهنگی نمونه در قم خواهیم داشت.

انتهای پیام313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha