شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انجمن کلام حوزه

حوزه/ نهمین مجمع عمومی انجمن علمی کلام اسلامی حوزه علمیه قم با حضور آیت الله العظمی وحید خراسانی امروز در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حمادی، بازرس انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه قم  به ارایه گزارشی از روند فعالیت های این انجمن در دوره جدید مجمع عمومی پرداخت.

وی بیان کرد: بودجه های پژوهشی و آموزشی و انتشار فصلنامه و برگزاری نشست های علمی و نشر و اطلاع رسانی با درآمدهای انجمن مصرف شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حمادی گفت: بودجه این انجمن نسبت به سال گذشته در شش ماه اول سال، افزایش پیدا کرده است که این افزایش بودجه برای گسترش فعالیت های علمی و اجرایی در انجمن هزینه شده و خواهد شد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین برنجکار، مدیر این انجمن نیز در سخنانی گفت: انجمن کلام در سال گذشته  رتبه اول  انجمن های علمی را  بدست آورده است.

وی افزود: فعالیت های انجمن کلام در عرصه های مختلف سامان گرفته است؛ برگزاری فعالیت های علمی در قالب کارگاه های علمی و پژوهشی از جمله این فعالیت ها بوده است.

وی در ادامه به تشریح فعالیت های این انجمن پرداخت.

در پایان نیز آیت الله الظعمی وحید خراسانی در سخنانی به اهمیت و جایگاه علم کلام و معارف اهل بیت(ع) و انتشار این فضایل پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha