پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آل هاشم عقیدتی ارتش

حوزه/ نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: از این اینکه رسانه حوزه را نمایندگی می کند، خرسندیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نمایشگاه بیست و یکم مطبوعات تهران، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، با حضور در غرفه خبرگزاری و هفته نامه افق حوزه گفت: رسانه حوزه را برای ترویج و نشر آموزه های دینی یک فرصت می دانم و از این که این رسانه با دوراندیشی و تدبیر نقش پدری حوزه را ترویج می دهد، بسیار خرسندیم.

وی ادامه داد: در طول تاریخ پر افتخار حوزه های علمیه نقش حوزه و مرجعیت، در فراز و نشیب های سیاسی پدری بوده است و ورود حوزه به عنوان کانون ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) به دسته بندی های سیاسی هیچ گاه مورد انتظار نیست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه رسانه حوزه به خوبی توانسته است جایگاه مقدس حوزه را در میان جامعه مطبوعاتی، به درستی نمایندگی کند، وجود خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق را برای جامعه روحانیت یک فرصت دانست و گفت: امیدواریم با نشر آراء مختلف علمای شیعه، شاهد پویایی این رسانه در فضای مطبوعاتی ایران و جهان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوب رسانه حوزه اطلاع رسانی به دور از دسته بندی های سیاسی رایج در کشور است و خوشبختانه در عرصه بین الملل نیز با نگاه جامع به تقریب بین المذاهب، ندای وحدت آفرین روحانیت شیعه به امت اسلام رسانده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha