جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دانشگاه قرآن و حدیث

حوزه/ اولین دورۀ «آمادگی آزمون دکترای تخصصی مجموعه علوم قرآن و حدیث» به‌صورت مجازی از سوی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آزمون سنجش علمی داوطلبان ورود به دوره دكتری دو بار در سال در ماه‌های آبان و اسفند توسط سازمان سنجش آموزش كشور برگزار می‌گردد.

این گزارش می افزاید: مطابق با اعلام سازمان سنجش، آزمون دکتری در دو مرحله انجام می‌شود که مرحله اول شامل کلیات علوم اسلامی و مرحله دوم، شامل آزمون یا مصاحبه تخصصی توسط دانشگاه‌ها خواهد بود که محتوای دوره آمادگی آزمون دکتری این مرکز ناظر به مرحله دوم است اگرچه به جهت ارائه برخی از نکات و سرفصل‌های مهم منابع آموزشی، این دوره، در موفقیت مرحله اوّل آزمون دکتری نیز کمک شایانی به داوطلب خواهد کرد.

لازم به ذکر است، این دوره در 20 هفته آموزشی برگزار می‌شود که از آذرماه آغاز و تا ابتدای اردیبهشت‌ماه سال 95 ادامه خواهد داشت.

این گزارش حاکیست، بسته‌های درسی ارائه‌شده در این دوره عبارت از تاریخ قرآن، تاریخ تفسیر ، عربی، تفسیر 1و2، علوم حدیث، علوم قرآن، زبان انگلیسی بوده و به‌منظور ارزیابی مناسب فراگیران دو آزمون‌ مرحله‌ای به‌صورت مجازی برگزار می‌گردد.

همچنین در این دوره جلسات آنلاین آموزشی و جلسات حل تمرین و سؤالات تستی توسط اساتید هر ماده درسی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان شرکت در این دوره می‌توانند به منظور ثبت‌نام آبان تا پایان آبان ماه جاری به آدرس sama3.qhu.ac.ir مراجعه نمایند.

در صورت انتخاب هر یک از بسته‌های آموزشی، شرکت در آزمون‌های مرحله‌ای آن درس به‌صورت رایگان خواهد بود و در صورت انتخاب تمامی مواد آموزشی، 15 درصد تخفیف به‌کل دوره تعلق می‌گیرد.

داوطلبان علاقه مند می توانند، جهت ارتباط و پاسخگویی به سؤالات، با پشتیبان دوره از طریق ایمیل Amadegidoktori@hadith.ir مکاتبه نمایند همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 11:30 صبح با شماره 02151292610 تماس حاصل فرمایند.

همچنین به منظور مشاهده دستورالعمل و جزئیات بیشتر به نشانی ذیل مراجعه کنند؛

http://vu.qhu.ac.ir/?siteid=1&fkeyid=&siteid=1&fkeyid=&siteid=1&pageid=602

انتهای پیام 313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha