جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله العظمی مکارم / درس خارج

حوزه/ رژیم صهیونیستی گفته دلیلی ندارد داعشی ها نابود شوند، البته آتش جنگ محدود به کشورهای اسلامی نخواهد شد و دامان شما را هم گرفته و بیشتر خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز در  درس خارج فقه خود  در مسجد اعظم، با  محکوم کردن حوادث تروریستی در کشورهای مختلف جهان از جمله بیروت و پاریس  گفتند: به دنبال این حوادث و جنایات تمام اروپا در وحشت فرو رفته است؛ دامنه آن به جاهای دیگر و به غیر اروپا هم خواهد رسید.

ایشان افزودند: جمعیت داعش و تروریست ها زیاد نیست، ولی  حمایت همه جانبه می شوند، اگر این حمایت ها نبود ریشه کن کردن آنها کار چندانی نداشت.

 حضرت آیت الله مکارم شیرازی ، اظهار داشتند: از یک طرف آمریکا عوامل خود را می فرستد تا آنها را آموزش دهند، از سویی دیگر عربستان و برخی کشورهای دیگر منطقه پول و سلاح در اختیار تروریست ها قرار می دهند.

ایشان ادامه دادند: اسرائیل حمایت همه جانبه می کند، ترکیه نفت های غصبی آنها را می خرد و پول به آنها می دهد؛ اگر این حمایت ها نباشد آنها دوام و بقایی نخواهند داشت.

معظم له با بیان این که امیدواریم غربی ها و کشورهایی که حامی تروریست ها هستند و آنها را تجهیز می کنند سر عقل  آمده و  دست از حمایت بردارند گفتند: تروریست ها اگر حمایت نشوند به سرعت از بین می روند، اما وقتی با هواپیما بسته های سلاح و غذا برای آنان می ریزند نفوذشان بیشتر می شود.

 استاد خارج فقه  حوزه علمیه قم  گفتند: از عجایت روزگار این است  که بنیانگذاران این گروه ها این جنایات را محکوم می کنند،در واقع خودشان را محکوم می کنند.

 حضرت آیت الله مکارم شیرازی افزودند: رژیم  صهیونیستی گفته دلیلی ندارد داعشی ها نابود شوند، البته آتش جنگ محدود به کشورهای اسلامی نخواهد شد و دامان شما را هم گرفته و بیشتر خواهد گرفت.

این مرجع تقلید در پایان خاطرنشان کردند:  امت اسلامی باید بیدار شود و متحد باشد، اگر متحد باشیم ریشه کن کردن تکفیری ها و تروریست ها برای مسلمانان مشکلی ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha