سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مرتضی نجفی قدسی

حوزه/ نهمین دوره از مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)، با پیام مراجع معظم تقلید، در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن، در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس استان ها خبرگزاری «حوزه» مرتضی نجفی قدسی، مسئول دارالقرآن امام علی(ع) تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقات قرآنی با حضور بیش از 1800 نفر در بخش خواهران و در شش رشته حفظ کل، حفظ بیست جزء، حفظ 10 جزء ، حفظ 5 جزء، قرائت و ترتیل‌خوانی قرآن کریم در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال، در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع تهران، بهارستان، چهارراه سرچشمه، یادمان شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد.

وی همچنین در مورد زمانبندی شرکت در مسابقات، گفت: به دلیل استقبال گسترده شرکت کنندگان در این دوره، زمانبندی اجرای مسابقات از تاریخ 12 تا 15 آبان ماه به روزهای دوشنبه 2 آذر الی جمعه 6 آذر ماه 94 ویژه خواهران تغییر یافته است.

نجفی قدسی افزود: داوطلبان بایستی برای شرکت در این مسابقات، با توجه به جدول زمانبندی اعلام شده، مراجعه نمایند. همچنین برای اجرای مطلوب مسابقات فقط از ساعت 7:30 الی 8:30 صبح هر روز نوبت دهی برای انجام زمان دقیق مسابقات صورت می پذیرد، لذا داوطلبان بایستی بصورت حضوری نوبت خود را در مسابقه ثبت نمایند .

مسئول دارالقرآن امام علی(ع) تهران یادآور شد: عدم حضور در زمان نوبت دهی، به منزله انصراف تلقی شده و به علت حجم گسترده حضور داوطلبان امکان تمدید و یا برگزاری آزمون در غیر از زمان های اعلام شده وجود ندارد .

نجفی قدسی تصریح کرد: مسابقات در سه نوبت صبح 8:30 الی 12، عصر 14:30 الی 17:30  و شب  18 الی 21  برگزار می گرددکه نوبت حضور افراد در صبح هر روز تعیین می گردد و شرکت کنندگان باید یک ساعت قبل از زمان تعیین شده، در محل مسابقه حضور داشته باشند .

وی با اعلام این که زمانبندی حضور بر اساس استان ها مشخص گردیده است، گفت: در مدت حضور داوطلبان در ایام مسابقات، پذیرایی کامل (ناهار و شام) به عمل خواهد آمد، ولی در خصوص هزینه ایاب و ذهاب داوطلبان شهرستان ها و یا اسکان آنها، دارالقرآن تعهدی نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha