جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن

حوزه/ مسئول کمیته فنی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: ۲۵۰ نفر از فعالان قرآنی قم در مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری سازمان اوقاف در سال جاری شرکت می‌کنند.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» سید محمد صالح‌نژاد با اشاره به راه یافتن 250 نفر از برادران و خواهران حافظ و قاری قرآن به مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف در استان قم اظهار کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات مهرماه امسال و برای نخستین بار در دو ناحیه قم برگزار شد و علاوه بر این، بخش‌های مختلف همچون کهک و دستجرد هم مسابقات خاص خود را داشتند.

وی افزود: در نهایت 250 نفر از شرکت‌کنندگان به مرحله استانی این دوره از مسابقات راه یافته‌اند که طی چهار روز به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مسئول کمیته فنی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه این مسابقات در سه رشته حفظ، قرائت و ترتیل برگزار می‌شود گفت: حافظان قرآن در چهار رشته حفظ پنج، 10، 20 و 30 جزء در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: مسابقات مربوط به آقایان در روزهای 25 و 26 آبان و مسابقات خواهران هم طی روزهای 27 و 28 آبان ماه برگزار می‌شود.

صالح‌نژاد از سهمیه 30 نفری استان قم در مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسابقات آذرماه امسال در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته فنی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه استان قم عنوان داشت: مراسم افتتاحیه و اختتامیه مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف در قم، به ترتیب در روزهای یکشنبه و جمعه ساعت 19 در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات در سال جاری و در استان قم به نام یادبود پیشکسوت قرآنی، مرحوم استان رنجبر برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha