چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله فاضل

حوزه/ رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بيان اينكه خدمت به قم، عبادت بوده و اين شهر داراي جايگاه و مقامي مقدس در جهان اسلام است، گفت: شهر قم با انقلاب گره خورده و هر چه به اعتبار اين شهر اضافه شود، به اعتبار انقلاب اسلامی ایران هم افزوده مي‌شود و بايد تلاش کرد تا اين امر در تمام امور محقق شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آيت‌ الله محمد جواد فاضل لنكراني صبح امروز در ديدار شهردار منطقه يك قم ضمن تقدیر از زحمات مسئولان شهرداری، اظهار داشت: مردم در تمام کشور از زمان‌هاي بسيار دور خاطره خوبي نسبت به شهرداري‌ها نداشتند كه بخشي از آن طبيعي بوده و بخشي را هم می توان با مديريت و تدبير کاست كه در شهر مقدس قم به لطف خدا و تلاش مسئولين اين امر در حال تحقق است.

وی ابراز داشت: مردم ناظر بر اقدامات شهرداري در شهر بوده و مشاهده می کنند که در شهر چه اقداماتي انجام  و چه پروژه‌هايي به بهره برداري مي‌رسد؛ ولي اگر حال مردم رعايت شود، بركات زيادي حاصل و ذهنيت مردم نيز تغيير مي‌يابد.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بيان اينكه خدمت به قم، عبادت بوده و اين شهر داراي جايگاه و مقامي مقدس در جهان اسلام است، افزود: شهر قم با انقلاب گره خورده و هر چه به اعتبار اين شهر اضافه شود، به اعتبار انقلاب افزوده مي‌شود و بايد تلاش کرد تا اين امر در تمام امور محقق شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنين از زحمات شبانه روزي شهرداري در اجراي پروژه‌هاي شهري تقدير كرد و گفت: كمبودهايي در قم احساس مي‌شود كه اميدواريم با همكاري شهرداري و مردم اين نواقص نيز برطرف شده و شهر مقدس قم به شهری نمونه در كشور تبديل شود.

گفتنی است؛ آیت الله فاضل لنکرانی از خدمات شهرداري منطقه يك در ماه محرم و ايجاد فضايي مناسب با جايگاه شهر مقدس قم تقدير كرد و تلاش شبانه روزي پرسنل منطقه يك در راستاي خدمات رساني به زائرين و مجاورين حضرت معصومه (س) را ستود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha