چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مرکز اسلامی واشنگتن

حوزه / مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن در واکنش به کشتارهای وحشیانه تروریست های تکفیری تاکید کرد: تاسف بار آنکه این خشونت های بی منطق و وحشتناک، در شبکه ای گسترده و با هدف وارونه نشان دادن واقعیات به نام اسلام عزیز، برنامه ریزی ، اجرا و سپس به شکلی کاملاً حرفه ای تبلیغ می شود.

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن طی بیانیه ای به کشتارهای وحشیانه تروریستهای تکفیری واکنش نشان داد. متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رویدادهای تکان دهنده متعددی که طی روزهای اخیر در نقاط مختلف دنیا اتفاق افتاده ، هریک به تنهایی نشان از سقوط ارزش های والای انسانی و اوج غربت حقیقت جویی و حقیقت گویی دارد :

- انفجارهای بوقوع پیوسته در منطقه شیعه نشین ضاحیه جنوبی در بیروت لبنان که طی آن صدها نفر از مردم بی گناه به خاک و خون کشیده شدند.

- ساقط کردن هواپیمای مسافربری روسیه بر فراز صحرای سینا در مصر و کشته شدن همه ۲۲۴ نفر مسافر و سرنشین آن .

- سربریده شدن هفت مرد و زن شیعه بی گناه هزاره در ولایت زابل افغانستان .

- حملات متعدد تروریستی کشتار مردم عادی و بی دفاع در پاریس فرانسه .

- و ده ها اقدام هم عرض آن که هرروزه بر سر مردم بی دفاع و درمانده در سراسر کره خاکی از آفریقا تا آسیا و اکنون اروپا

شگفت انگیز آنکه همه این اقدامات توسط عناصر داعش به اجرا درآمده و نشان از فراگیر بودن اهداف طراحان و حامیان این گروه تروریستی بر تمام سرزمین ها و مردمی است که باورهای دینی و مذهبی ، خواسته ها و شیوه زندگی شان با کج اندیشی های جاهلانه و منافع نا مشروع و برنامه ریزی های آمرین این جنایات همخوانی ندارد.

و تاسف بارتر و عبرت انگیز آنکه این خشونت های بی منطق و وحشتناک ، در شبکه ای گسترده سازمان یافته و بشدت فعال ، با هدف نامقدس وارونه نشان دادن واقعیات به نام اسلام عزیز ، این دیانت صلح و دوستی و برادری و ضد ظلم و تبعیض و تحمیل ، برنامه ریزی ، اجرا و سپس به شکلی کاملاً حرفه ای تبلیغ می شود.

تردیدی نیست که پدیده شوم تروریسمِ حمایت شده ، قطعا پایانی نخواهد داشت مگر آنکه همه ارباب زر و زور و رسانه با کنار گذاشتن منافع ظاهری و زودگذر، با شناخت صحیح سره از ناسره اهداف و عملکرد باندهای مخوف ترور را تشخیص دهند و آنگاه با جدیت تمام به میدان مبارزه ای همه جانبه علیه تروریسم ضد بشر وارد شوند که به راستی عشق و امیدو ایمان و در یک کلام زندگی انسان ها در سراسر دنیا را آماج حملات کور و خشونت بار قرار داده اند.

مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن (مریلند) ، ضمن محکوم کردن این جنایات ضد انسانی ، مراتب تسلیت و همدردی خود به تمامی بازماندگان، شهدا و کشته شدگان این رویدادها ابراز میدارد و برای مجروحین و آسیب دیدگان سلامتی آرزومند است ، که :

بنی آدم اعضای یک پیکرند

که در آفرينش ز یک گوهرند

چو عضوى به درد آورد روزگار

دگر عضوها را نماند قرار

تو کز محنت دیگران بی غمی

نشاید که نامت نهند آدمی

والسلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha