جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ محمد یزبک

حوزه/ شیخ یزبک با اشاره به حوادث تروریستی فرانسه، خطاب به کشورهای غربی گفت: از نظر ما این همان تروریسمی است که شما آن را برای انتقام از طوایف و مخالفان خود ساختید که اکنون گریبانگیر خود شما شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله در مراسم گرامیداشت شهادت امام حسن علیه السلام در حسینیه بدنایل لبنان گفت: ما روز به روز به پیروزی نزدیک می شویم و این پیروزی به دست شما مردم لبنان و مقاومت محق می شود و به زودی بر آدمخوارانی که به هیچ ارزشی پایبند نیستند پیروز می شویم و از آنها انتقام می گیریم.

وی افزود: به خاطر اتفاقات فرانسه و کشته شدن انسان های بی گناه متاسفیم و اعلام می کنیم اینکه عده ای بخواهند به ورزشگاه وارد شده و آن را منفجر کنند این اقدام را هیچ عقلی نمی پذیرد، اما از نظر ما این همان تروریسمی است که شما آن را برای انتقام از طوایف و مخالفان خود ساختید که اکنون گریبانگیر شما شده است.

رئیس هیئت شرعی حزب الله ادامه داد: از اینجا خطاب به عاملان حوادث تروریستی برج البراجنه بیروت نیز می گوییم آیا ارتش نتانیاهو اینجا بود که آن را منفجر کردید؟ شما که قدرت دارید اقدامات تروریستی در فرانسه و کویت و لبنان انجام دهید چرا به اسرائیل نمی روید؟

وی افزود: از مردم لبنان با طوایف و مذاهب و ادیان مختلف می خواهیم برای حمایت از کشور متحد شوند که خطر همه را تهدید می کند و دشمن به سمت ما آمده و به هیچ کس رحم نمی کند و کسی گمان نکند از خطر دور است، اما اگر ما متحد شویم و به تفاهم برسیم می توانیم کشور را نجات دهیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha