جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ امنیت کنونی کشور در سایه ولایت فقیه به وجود آمده است؛ عمده مشکلات انقلاب های منطقه را در نبود رهبری مقتدر و شجاع است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار جمعی از پاسداران با بیان اینکه خدای متعال همه حقایق عالم و نظام هستی را در قرآن بیان کرده، اظهار داشتند: اگر چه خدا همه حقایق را بیان نموده ولی معرفت به این حقایق تنها برای گروه خاصی از انسانها مانند پیامبران(ع)، ائمه طاهرین(ع) و اولیاء مقدور است.

ایشان با اشاره به این مطلب که بر همین اساس همه انسانها نیازمند به مربی از جنس خود بشر هستند تا راه کمال را به آنها معرفی کند، گفتند: خاصیت همه انسانها این گونه نیست که غلام حلقه به گوش خدا  باشند بلکه افرادی هستند که تابع دستورات شیطان می باشند وبه همین دلیل برای اینکه بشر گمراه نشود خدا مربیانی  را در کنار انسانها قرار داده است.

معظم له با بیان اینکه خدا انسان را از حیث فطرت پاک آفریده و این بشر است که  از مسیر حق و حقیقت جدا می شود و راه گمراهی را انتخاب می کند، ادامه دادند: انبیاء آمده اند تا احساسات،  عشق،  و محبت ودلباختگی به خدا را به جوشش و خروش در بیاورند و همگی را به سمت نور هدایت کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه متأسفانه با وجوداین همه نورانیت و حقایق، اما افرادی هستندکه بویی از انسانیت و محبت نبرده اند و دست به جنایت، کودک کشی و قتل و غارت می زنند، گفتند: چگونه است که روح بعضی انسانها با وجود فطرت پاکی که خدا در همه بشر قرار داده، خبیث می شود و ارزشی برای بشر قائل نیستند و به راحتی آدم می کشند.

ایشان در پایان با بیان اینکه اگر مردم پیرو ولایت فقیه باشند جامعه و کشور از هر گونه آسیبی در امان خواهد بود تاکید کردند: تا کنون هم این امنیت در سایه ولایت ولی فقیه به وجود آمده است عمده مشکلات انقلاب های منطقه در نبود رهبری مقتدر و شجاع است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha