جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه مرکز خدمات حوزه مشهد  و نمایندگی المصطفی در مشهد

حوزه / مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان گفت: این مرکز وظیفه خود می داند که از طلاب جامعةالمصطفی به عنوان سربازان «غربت کشیده» امام زمان(ع) حمایت کرده و به آنان خدمت رسانی کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین مهدوی مهر، رئیس مجتمع آموزش عالی مشهد مقدس در نشستی با مسئولان مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان با اشاره به گزارشی از خدمات آن مرکز به طلاب غیرایرانی، ابراز داشت: جامعه المصطفی به عنوان متصدی بخش بین الملل حوزه های علمیه، جواز و توان برگزاری دوره های آموزشی و جذب طلبه در بخش طلاب ایرانی را نیز دارد.

وی افزود: این مجموعه به علت سیاست های مجموعه هیچ قصدی مبنی بر ورود به این حوزه ندارد و خدمت در این عرصه را به عهده متولیان امر در مرکز مدیریت حوزه علمیه گذاشته است.

در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین حسین حائری، رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان نیز جامعه المصطفی را وارث حوزه های علمیه و یک کار زیربنایی اساسی و مهم دانست که وقت و هزینه کردن برای آن ارزشمند می باشد.

وی افزود: تلاش المصطفی در حوزه بین الملل تأثیرهای بسیاری در گستره جهان داشته که نشانه نتیجه این حرکت بابرکت خشم و غیض دشمنان اسلام است که به اثرگذاری این مجموعه فاخر پی برده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حائری با تاکید بر این مطلب که تفاوتی بین طلاب ایرانی و غیر ایرانی وجود ندارد، تصریح کرد: مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان وظیفه خود می داند که از طلاب جامعةالمصطفی به عنوان سربازان «غربت کشیده» امام زمان(ع) حمایت کرده و به آنان خدمت رسانی کند.

این نشست که به منظور بهبود روند تعامل ها و سرعت بخشی و رشد خدمت های مطلوب با حضور مسئولان دو نهاد در اتاق جلسات ساختمان ستاد مجتمع آموزش عالی مشهد برگزار شد، معاونان خدمات فرهنگی و رفاهی و صادقی فر، معاون تأمین اجتماعی مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان و نیز حجت الاسلام عصارزاده، معاون فرهنگی- تربیتی و عبدالله دهقانی، معاون اداری- مالی جامعةالمصطفی مشهد حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha