جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین شیخ میثم سلمان

حوزه/ شیخ میثم سلمان گفت: عملیات نظامی ممکن است مقداری تروریست ها را تضعیف کند، اما استمرار حمایت رسانه ای و مالی و لجستیکی و دینی از آنها موجب تولید سازمان ها و نیروهای جدید تروریست می شود که به همان راه ادامه می دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین شیخ میثم سلمان مسئول بخش آزادی های دینی دیدبان حقوق بشر بحرین تاکید کرد برای نابودی تروریستها لازم است مراکز ومؤسسات حمایت از آنها نابود شود.

وی افزود: عملیات نظامی ممکن است مقداری تروریست ها را تضعیف کند، اما استمرار حمایت رسانه ای و مالی و لوجستیکی و دینی از آنها موجب تولید سازمان ها و نیروهای جدید تروریست می شود که به همان راه ادامه می دهند.

جمعیت الوفاق: ضرورت تشکیل جبهه مبارزه با تروریسم تکفیری

جمعیت الوفاق بحرین نیز ضمن تاکید بر اهمیت همکاری همگانی برای مبارزه با پدیده تروریسم، خواستار همکاری تمام جهان دولتی و غیر دولتی برای تشکیل جبهه مبارزه با تروریسم تکفیری شد.

شیخ میثم سلمان تاکیدکرد: علمای بحرین از کاروان مبارزه با تروریسم تکفیری و رسانه های تحریک کننده باز نمی مانند و هشدار داد که تروریسم تکفیری نابود نمی شود مگر اینکه ریشه ها و مراکز حمایتی مالی و دینی آن خشکانده شود.

از سوی دیگر عبدالنبی العکری عضو دیدبان حقوق بشر بحرین گفت: نبود دموگراسی و رواج فساد و سیاست تبعیض شیعیان و سیاست استبداد مهم ترین علل گسترش و رشد تروریست ها در خارو میانه است و ما بر این باوریم که برای از بین بردن تروریست ها ابتدا باید منابع مالی و رسانه ای و دینی آنها خشکانده شود و جلوی چاپ کتب گمراه کننده آنها گرفته شود و متون آموزشی ترویج دهنده این افکار نیز اصلاح شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha