سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام حاج صادقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، روحانیون را سنگربانان دین خواند و عنوان کرد: همان طور که روحانیون در زمان جنگ بارها وضعیت جنگ را در مناطق عملیاتی تغییر دادند، در حال حاضر که دشمنان اسلام قصد ضربه زدن به دین اسلام و مسلمانان را دارند باید در این سنگر نیز جدی مبارزه کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی، امروز در یادواره شهدای روحانی، در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه  با اشاره به مقام شهید در نزد خداوند متعال، اظهار داشت: شهادت تنها عاملی است که سعادت بشر را تضمین نموده او را به منزلگه حقیقی می رساند و این امر در قرآن کریم نیز ذکر شده است.

وی افزود : عبادات ابزارهای حرکت و تقرب به سمت خداوند هستند، اما شهید مستقیم به این امر دست می یابد و شهادت فوق هر سعادتی بوده و فراتر از آن وجود ندارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: روحانیون در طول جنگ تحملی زحمت های فراوانی را متحمل شدند، مسئولیت های سنگینی را به عهده داشتند، در تمامی سنگرهای مورد نیاز در جبهه های حق علیه باطل فعال بودند و پیشاپیش رزمندگان در خط مقدم حضور داشتند.

وی، آمار شهدای روحانی را بیشتر از سایر اقشار جامعه ذکر کرد و بیان داشت : آمار شهدای روحانی نسبت به دیگر اقشار نشان از عزم و اراده و پیش قدم بودن آنها در دفاع از اسلام و انقلاب دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی با اشاره به این که دین انسان را به سمت سعادت هدایت می کند و در دفاع از آن باید از جان گذشت، افزود: روحانیون به عنوان معلمان و حامیان دین این مهم را در طول دفاع مقدس به تمامی دنیا نشان داده و در این راه جانفشانی کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: روحانیت محافظ و پشتیبان دین است و به عنوان مدافع دین، در این راه از جان خود نیز می گذرد، زیرا امام حسین (ع) با این که می دانست در این راه شهید می شود و خانواده اش اسیر می شوند، اما در راه خداوند و دین خدا جان عزیز خود را با افتخار و عزت تقدیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، روحانیون را سنگربانان دین خواند و عنوان کرد: همان طور که روحانیون در زمان جنگ بارها وضعیت جنگ را در مناطق عملیاتی تغییر دادند، در حال حاضر که دشمنان اسلام قصد ضربه زدن به دین اسلام و مسلمانان را دارند باید در این سنگر نیز جدی مبارزه کنند.

وی یا آور شد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری باید مراقب نفوذ دشمن بود و دین خدا را حفظ نمود و با یاری از قرآن کریم در برابر خطر نفوذ دشمن حضور گسترده ای داشته باشیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان گفت: وی یادآور شد: خانواده شهدای روحانی علاوه بر صابر بودن بر شهادت عزیزانشان، باید شاکر باشند، زیرا شهادت سعادتی بزرگی است و رسیدن به این مقام عظیم شکرگزاری نیاز دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha