پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام  ملک دار

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه از تمدید فراخوان شرکت جشنواره هنر آسمانی ویژه طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور تا پایان آذرماه خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام  والمسلمین محمود ملک‌دار امروز  در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران ضمن تشریح جزئیات فراخوان جشنواره هنر آسمانی  اظهارداشت: مراسم اختتامیه این جشنواره 15 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

وی قالب‌های آثار قابل ارائه در این جشنواره را شامل داستان، شعر و پژوهش دانست و اضافه کرد: این جشنواره ویژه آثار هنری برادران و خواهران طلبه است.

مسئول دبیرخانه جشنواره هنر آسمانی گفت: در بخش داستان، آثار قابل ارائه در قالب‌های داستان کوتاه، رمان و داستان کودک و نوجوان داوری می‌شوند و موضوع بخش ویژه سبک زندگی طلبگی و نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس است.

وی اظهار کرد: در بخش شعر، آثار قابل ارائه در قالب‌های شعر کلاسیک، شعر نو، شعر کودک و نوجوان، شعر طنز، ترجمه و کوتاه‌نوشت داوری می‌شوند و موضوع بخش ویژه شعر، وحدت اسلامی و نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس به حساب می‌آید.

حجت‌الاسلام  والمسلمین ملک‌دار اضافه کرد: در زمینه پژوهش شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به صورت تخصصی در حوزه چیستی هنر اسلامی و هنر و اخلاق ارائه کنند و یا در بخش آزاد با عنوان هنر و رسانه در این جشنواره شرکت کنند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه  ادامه داد: در این بخش همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند در زمینه راهکارهای طرح مفاهیم اخلاقی در داستان و نسبت زبان با فرم داستان و ظرفیت و آسیب‌های نمادهای زمینی در شعر معنوی و مولفه‌ها، ظرفیت‌ها و بایسته‌های شعر حوزه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha