شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نوری همدانی

حوزه/ حادثه تروریستی فرانسه، بهانه ای برای فتنه جدید یعنی موج اسلام هراسی، بیرون کردن مسلمانان و آتش زدن قرآن است.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»،  حضرت آیت الله نوری همدانی امروز  در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره سربداران سبزوار با بیان اینکه دشمن همیشه بیدار است و در حال توطئه؛ به توطئه اخیر دشمن در فرانسه اشاره کردند و اظهار داشتند: حادثه تروریستی در فرانسه بهانه ای برای فتنه جدید یعنی موج اسلام هراسی، بیرون کردن مسلمانان و آتش زدن قرآن است.

ایشان با بیان این که نقش اسرائیل در حادثه پاریس پررنگ است به نقش دشمن در خاموش کردن انقلاب های مردمی در منطقه اشاره کردند و گفتند: باید هوشیار و بیدار بود؛ انقلاب ها را مانند سربداران تبدیل به یک فرهنگ در جامعه کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی  با بیان اینکه تاریخ سبزوار بسیار آموزنده است، افزودند: مردم این منطقه، ولایی و فرهنگی هستند که نمونه آن همین انقلاب سربداران است.

  این مرجع تقلید با بیان اینکه یکی از وظائف آحاد مردم، شناخت و مطالعه تاریخ است، افزودند: با مطالعه تاریخ می توان به بسیاری از دلائل ناکارآمدی بعضی انقلاب ها، مانند مشروطه و تنباکو پی برد و فهمید، چرا این انقلاب ها به سرانجام مطلوب نرسیده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی مهمترین دلیل، نداشتن وحدت، رهبری واحد، مقتدر و شجاع برشمردند و انقلاب اسلامی را بزرگترین انقلاب و موفقترین انقلاب ها در منطقه و جهان دانستند و گفتند: انقلاب اسلامی چون متکی به مردم، اسلام و ولی فقیه بوده تا کنون پایدار و ماندگار مانده است.

معظم له با بیان این که  یکی از مهمترین رکن  انقلاب اسلامی،  شجاعت، اقتدار و مدیریت ولی فقیه است که در رأس همه  قرار دارد اظهار داشتند: نمی توان در کنار این اقتدار و شجاعت، عشق و ولایت مداری مردم را نادیده گرفت؛ همه این عوامل دست به دست هم داد تا انقلاب تاثیر زیادی درمنطقه و جهان ایجاد کند و ابهت دو قدرت شرق و غرب را در درهم بشکند.

انتهای پیام:40/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha