جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آزمون خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت:آزمون المپیاد علمی مرحله مدرسه ای امروز با شرکت قریب به ۱۰۰ خواهر طلبه مدارس علمیه استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از لرستان، اکرم مهرابی در نشست خبری با اشاره به برگزاری آزمون المپیاد علمی مدارس علمیه خواهران گفت: این آزمون به صورت همزمان در مدارس علمیه استان برگزار می شود و در این مرحله شرکت کنندگان برای راهیابی به مرحله استانی تلاش خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه آزمون المپیاد علمی در سطح ۲ هفتمین دوره و در سطح ۳ نیز سومین دوره خود را می گذراند افزود:سوالات مرحله مدارس با همت اساتید و کادر علمی آموزشی خود مدارس طراحی می شود که علاوه بر ارزیابی سطح علمی داوطلبان سطح آموزشی مدارس نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان برگزاری المپیادهای علمی را به منظور  ایجاد رقابت علمی و سطح ارتقای آموزشی طلاب موثر دانست و تصریح کرد:ایجاد رقابت سازنده، زمینه پیشرفت علمی و شکوفایی استعدادهای علمی طلاب از مهمترین اهداف برگزاری المپیاد علمی حوزه می باشد.

مهرابی با بیان اینکه با برگزاری المپیادها طلاب نخبه و استعدادهای علمی حوزه نیز شناسایی خواهند شد خاطر نشان کرد:طلاب برگزیده مرحله کشوری المپیادهای علمی، از امتیازات ویژه ای از جمله حذف آزمون سطح ۳حوزه برای ادامه تحصیل خود بهره مند خواهند شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha