جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ترابی - امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد با تاکید براینکه مسلمانان باید با حفظ اتحاد و وحدت ، هر روز بر اقتدار اسلام بیافزایند گفت: گفت: قطعا هیچ قدرتی تاب مقاومت در برابر اتحاد مسلمانان را نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی امروز، در همایش مهاجران الی الله که با حضور اوحدی رئيس سازمان حج و زیارت کشور در سالن همایش دکتر زرین کوب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد، طی سخنانی اظهارداشت: اگر حکام آل سعود به درستی وظایف خود در برگزاری مناسک حج انجام می دادند، این فاجعه رخ نمی داد و این همه حاجی مسلمان جان خود را از دست نمی دادند.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی آل سعود نسبت به فاجعه منا از مطالبات جدی دولت ایران و مردم است بیان داشت:حج از ارکان دین مبین اسلام بوده و باید در اوج امنیت و آسایش برای تمامی مسلمانان برگزار شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه بیان قاطع سخنان رهبر معظم انقلاب آل سعود را متوجه رفتار غیر انسانی و ستمگرانه آنان کرد تصریح کرد:سخنان معظم له باعث شد حکام ال سعود به خود بیایند و تمهیدات لازم را برای انتقال پیکر حجاج به  ایران اتخاذ نمایند.

حجت الاسلام ترابی با تاکید براینکه مسلمانان باید با حفظ اتحاد و وحدت ،  هر روز بر اقتدار اسلام بیافزایند گفت: گفت: قطعا هیچ قدرتی تاب مقاومت در برابر اتحاد مسلمانان را نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز حج ابراهیمی به خوبی اداره نمی شود خاطر نشان کرد:حکام آل سعود با این بی رحمی خود نشان دادند که ذره ای توانایی اداره سرزمین امن الهی را ندارند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه عامل تمامی جنایات علیه مسلمانان از سوی آمریکا و صهیونیسم جهانی صورت می گیرد افزود:ستمگران بدانند حق همیشه در مقابل باطل پیروز بوده و بزودی ریشه این حکام ستمگر و استکبار جهانی برچیده خواهد شد.

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه حج بعد از نماز و زکات به عنوان ارکان اصلی دین محسوب می شود اظهار داشت:خداوند سرزمین الهی و زیارت در آن را نیاز معنوی جوامع مسلمان ذکر نموده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha