پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه قزوین:

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مهمترین موضوعی که شیطان بزرگ یعنی آمریکا دنبال می کند موضوع نفوذ است، لذا ائمه جمعه باید بحث نفوذ و فتنه را برای اقشار مختلف جامعه تشریح کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین که  ظهر امروز در بوئین زهرا برگزار شد، با بیان این که تعامل بین ائمه جمعه بسیار ارزشمند بوده و تداوم این تعامل نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: یکی از خاستگاه های پیروزی انقلاب اسلامی ایران تعامل و نشست های بزرگان و علما بود که به همدلی و همزبانی، همفکری و هم اندیشی منتهی می شود.

وی لزوم پرداختن به موضوعات مهم در نشست های ائمه جمعه استان را ضروری عنوان کرد و افزود: باید ببینیم مطالبات رهبری از ما چیست؛ اگر این مهم به صورت شفاف روشن شود هماهنگی زیادی بین اظهار نظرها و عمکردها و خروجی آن که در خطبه های نماز جمعه مطرح می شود، به وجود می آید.

امام جمعه قزوین با تأکید بر این که باید مسائل مطرح شده از سوی ائمه جمعه بر اساس مطالبات به روز رهبری باشد، اظهار کرد: امروز یکی از مهترین مطالبات رهبری بحث نفوذ و فتنه است، لذا با توجه به مسئولیتی که داریم باید بر این رسالت مهم متمرکز شده و بدانیم نقطه اصلی کجاست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان این که خدای متعال قرآن را با فهم مردم تنظیم کرده، تشریح کرد: مهمترین موضوعی که شیطان بزرگ یعنی آمریکا دنبال می کند موضوع نفوذ است و ائمه جمعه باید بحث نفوذ و فتنه را بر اساس آیات قرآنی برای اقشار مختلف جامعه تشریح کنند.

امام جمعه قزوین گفت: همه دنیا می دانند امریکا به این نتیجه رسیده که جنگ نظامی کارآمد نیست و می خواهد از طریق جنگ نرم، نفوذ و برپایی فتنه کارهایش را به پیش ببرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر این که آمریکایی ها می خواهند از طرق مختلف ما را از رسالتمان باز نگهدارند، اظهار کرد: آن ها می خواهندجامعه را متفرق و کنند و به کسانی که نمی توانند با آن ها کنار بیایند انگ می زنند و بر روی کسانی که می توانند با آنها کنار بیایند و حرفشان را با زبان او به مردم بگویند سرمایه گذاری می کنند و می گویند این ها معتدل هستند و استفاده از این حربه، همان شیوه قرآن بالای نیزه کردن است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha