پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به این که یکی از راه های مبارزه با نفوذ دشمن، تحقق اقتصاد مقاومتی است؛ گفت: بسیج پرچمدار تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه کشور در تمامی عرصه هاست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، عصر امروز در مراسم یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهارداشت: بسیج نهادی انقلابی و ولایی است و در جهت پاسداشت این ارزش ها با تمام توان گام برمی دارد.

وی با بیان اینکه ایمان و استقامت دو ویژگی بارز بسیج و بسیجی است تصریح کرد:همین دو ویژگی بارز زمینه موفقیت و پیروزی بسیجیان را در تمام عرصه ها به دنبال داشته است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه پیام شهدا اطاعت و ولایت پذیری بوده، خاطر نشان کرد: با مروری در تاریخ انقلاب، به خوبی این ولایت مداری و شجاعت را در مبارزات بسیجیان خواهیم دید.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، از خنثی سازی نقشه تجزیه ایران در خوزستان،آذربایجان و کردستان در اوایل انقلاب و همچنین شکست دشمن در حادثه طبس و شکست حصر آبادان به عنوان نمونه‌های بارزی از مبارزات بسیجیان یاد کرد.

وی با اشاره به این که یکی از راه های مبارزه با نفوذ دشمن تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: بسیج پرچمدار تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه کشور در تمامی عرصه هاست.

امام جمعه الیگودرز نیز در این مراسم با تاکید بر نهادینه کردن تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه اظهار داشت:راه شهدا و پیام آنها چراغ راه هدایت زندگی همه انسان هاست.

حجت الاسلام ارزنده، تبعیت از ولایت،همبستگی و وحدت را از جمله شاخصه های بارز همه بسیجیان بر شمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha