پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام طیبی فر

حوزه/ بسیج نگهبان ملی انقلاب است و باید دشمنان را شناخته و سنگرها، سربازان، تاکتیک ها، تکنیک ها و راه مقابله با آنان را بشناسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر امروز در «همایش حضور» که از سوی بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم در این مدرسه  برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: شجره طیبه بسیج که حضرت امام(ره/ با استفاده از تجربیات گرانسنگ تاریخی پایه گذاری کردند، یکی از ارکان های مهم در جمهوری اسلامی ایران می باشد.

وی ابراز داشت: امام راحل(ره) برای ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران، مجموعه های خاصی را تعیین نمودند که یکی از آنان بسیج می باشد.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) خاطرنشان ساخت: طلاب و روحانیون در میان تمام اقشار بسیج، فرهیخته ترین قشر، گروهی هستند که تبیین کننده راه بسیج می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر با بیان اینکه راه بسیج، راهی اسلامی و برگفته از فقه امام صادق(ع) می باشد، بیان داشت: بهترین، برجسته ترین و پر مسئولیت ترین قشر در میان اقشار بسیج، طلاب می باشند؛ چراکه در این راه پیشرو می باشند.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) اظهار داشت: استفاده واژه «قشر» برای طلاب زیاد متناسب نیست؛ چراکه بسیج طلاب از جهت فکری و اعتقادی در میان اقشار بسیج، راهبر بسیجیان است و اساتید حوزه های علمیه یک پله بالاتر و به عنوان امامان بسیج و مراجع عظام تقلید و در رأس آنان رهبر فرزانه انقلاب به عنوان پیشوای همه حضور دارند.

حجت الاسلام  والمسلمین طیبی فر با بیان این مطلب که امروز بسیج در صحنه جهانی حضور پیدا کرده است، ابراز داشت: تقریبا تمام مستکبرین و نوچه های استکبار برای تخریب بسیج در دنیا فعالیت می کنند؛ اما  پیش روندگی این نهاد انقلابی در دنیا به گونه ای بوده که کمر استکبار را خم کرده است.

وی خاطرنشان ساخت: عظمت تفکر بسیجی در دنیا به اندازه ای است که ناتو را با شکست در عراق و سوریه مواجه کرده است.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) تصریح کرد: امروز بسیج جهانی شده و در کشورهای غیرمسلمان نیز اشخاص عاقل و اهل فهم به دنبال تفکر بسیجی بوده تا از آن استفاده نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر بیان داشت: بسیج برگرفته از فکر اسلامی است و تفکر اسلامی در حوزه وجود دارد و جلوداران آن مراجع عظام تقلید، روحانیون و طلاب می باشند.

وی اظهار داشت: مدرسه علمیه معصومیه توانمندی های خاصی دارد و می تواند در موضوعات گوناگون تخصصی نقش آفرین باشد.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) در پایان ابراز داشت: بسیج نگهبان ملی انقلاب است و باید دشمنان را شناخته و سنگرها، سربازان، تاکتیک ها، تکنیک ها و راه مقابله با آنان را بشناسد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha