شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار غلامرضا سلیمانی

حوزه/ روحانیت و مرجعیت همواره در عرصه مواجه با نفوذ دشمن ایستادگی و از اسلام حراست کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی، ظهر امروزدر جمع طلاب مدرسه علمیه دارالحکمه با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت:  بسیج طلاب یکی از ضروری ترین تشکل ها بوده و این مهم همواره موردتاکید معمار کبیر انقلاب بود.

وی با اشاره به عضویت بالغ بر 17 هزار طلبه در بسیج استان،  گفت: قطعا این جمعیت بصیر می تواند در عرصه ممانعت از نفوذ دشمنان در کشور موثر باشد، امروز مهمترین  وظیفه بسیجیان و به ویژه طلاب تحقق بخشیدن منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه های مختلف است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به رسالت خطیر مبلغین و طلاب در عرصه تبلیغ اسلام حقیقی در جهان اشاره و عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده  و دنیا به خوبی متوجه آرمان های انقلاب شده  است و  لذا امروز ما باید مراقب شیطنت های دشمن و  نفوذ آنها  در عرصه های اجتماعی و فرهنگی کشور باشیم.

وی با تاکید براینکه مقابله با نفوذ فرهنگی و فکری از وظایف اصلی طلاب بسجی است خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال تا کنون بیش از 80 بار واژه نقوذ  را در جمع مردم  و اقشار مختلف به کار برده اند که این نشان از اهمیت والای این موضوع دارد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه مرجعیت  و روحانیت سردمدار مقابله با  نفوذ هستند ، بیان داشت:  مصداق این ادعای ما مقابله قوی مرجعیت و روحانیت در طول تاریخ از زمان تحریم تنباکو تا کنون است،روحانیت و مرجعیت  همواره در عرصه مواجه با نفوذ دشمن  ایستادگی و از اسلام حراست کرده اند.

وی خط نفوذ در داخل کشور را مسبوق به سابقه دانست و اذعان کرد: پیش از انقلاب اسلامی و در زمانی که مردم به پشتوانه مرجعیت و علما درخواست انقلاب مشروطه را داشتند،  انگلیس نفوذ کرد و در نهایت با منحرف ساختن انقلاب مشروطه  رضا خان را به حکومت رسانید.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به دار آویخته شدن شیخ فضل الله نوری اشاره کرد و گفت:  خط نفوذ دشمن در آن زمان چنان کرد که افکار مردم  تغییر کرد به نحوی که در برابر به دار آویخته شدن مرجعیت هیچ واکنشی نشان ندادند.

وی تصریح کرد:  انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل از سال 42 تا بهمن 57 با تکیه بر راهبرد غلبه خون بر شمشیر که راهبرد اصلی عاشورا است، پیروز شد  و توانست سد محکمی در برابر نفوذ دشمنان  و مستکبرین باشد.

وی  در پایان خاطرنشان کرد: هفته بسیج فرصتی است که ما یادآور تدبیر بلند و الهی امام راحل باشیم چرا که بسیج متعلق به یک نهاد و سازمان نیست بلکه یک تفکر است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha