جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بحرین

حوزه/ مردم منطقه ابوصبیع با برپایی تظاهراتی خواستار احترام به حق آزادی بیان مردم از جمله شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین شدند و تاکید کردند که همچنان به مطالبات خود در مورد حقوق مردمی و دموکراسی و آزادی ادامه خواهند داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شماری از مردم مناطق الدیه و الدراز بحرین، روز یکشنبه برای اعلام همبستگی با انقلابیون زندانی و محکوم به اعدام و اعلام وفاداری به شهدای انقلاب بحرین دست به تظاهرات زدند و خواستار آزادی فوری انقلابیون زندانی و توقف شکنجه آنها و مجازات مسئولان و عاملان شکنجه آنها شدند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن تصاویر انقلابیون زندانی و محکومین به اعدام این شعار را تکرار می کردند که از زندانیان آموختیم که زندان ما را به زانو در نمی آورد.

همچنین مردم منطقه ابوصبیع با برپایی تظاهراتی خواستار احترام به حق آزادی بیان مردم از جمله شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین شدند و تاکید کردند که همچنان به مطالبات خود در مورد حقوق مردمی و دموکراسی و آزادی ادامه خواهند داد.

در همین راستا شماری از پدران شهدا و فعالان سیاسی و اهالی روستای وادیات سترة با برپایی تظاهرات به مناسبت سالگرد شهادت الفتحی علی بداح خواستار قصاص قاتلان وی شدند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha